Prvi Minijev dvosedežnik z zložljivo streho zgoraj brez ponuja več svobode, hkrati pa ohranja dobre vozne lastnosti, predvsem ko ga vozimo športno. Novinec ni namenjen tistim, ki iščejo uporabnost, pač pa je v prvi vrsti namenjen zabavi.
Z mislijo na mlade je urejen potovalni prostor. Športni videz dopolnjujejo robustne visoke linije in nizko sedenje, zaradi česar je občutek v ovinkih še toliko bolj dinamičen. V primerjavi z različico kabrio je še za 20 milimetrov bližje cestišču, pika na i pa je aktivni zadnji spojler, ki se samodejno raztegne pri hitrosti 80 km/h.
Mehka streha dobro tesni
Vožnja je preprosta, nazaj manj pregledna, a je parkiranje zaradi senzorjev vsaj malenkost olajšano. Vseeno bi si želeli modni dodatek v obliki parkirnega asistenta. Dame bodo znale ceniti odlagalne površine, a bodo morale nakupovalne vrečke romati v uporabni 240-litrski prtljažnik. Nekaj težav jim utegne delati ročno pomična mehka streha, za kar je treba imeti nekaj mišic. Streha je dobro prestala test tesnenja, a v zimskih dneh ne bo ravno zaželen dodatek. Če vam je to odveč, si lahko za doplačilo dobrih 800 evrov omislite tudi elektronsko pomično streho.
Drago razvajanje
Takšno uživanje za dva z omejeno uporabnostjo pa niti najmanj ni poceni. 29.180 evrov namreč stane testni mini roadster.
Podatki o vozilu: (Mini roadster cooper S)
Motor: turbobencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.598 cm
Moč: 86 kW (117 KM) pri 6.000 vrt.
Navor: 240 Nm med 1.600 in 5.000 vrtljaji
Poraba na testu: 8,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 139 g CO2/km
Zmogljivosti: 227 km/h, 7,0 sekund od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 3.734 x 1.683 x 1.390, medosna razdalja 2.467
Prtljažnik (v litrih): 250
Cena (v evrih): 27.500/29.180