Gospodinjstva s srednjimi in nizkimi dohodki bodo v prihodnjih letih verjetno vse težje našla cenovno ugodne avtomobile. To je rezultat študije Deutsche Bank Research. Kot razloge avtorji navajajo vse manjšo ponudbo rabljenih avtomobilov in koncentracijo domačih proizvajalcev usmerjeno v izdelavo vozil za premijski razred. Oboje je povezano s posledicami koronske pandemije in težavami v dobavni verigi.
V skladu s študijo so visoki stroški energije in splošna gospodarska negotovost povzročili, da se je število novih registracij lani komaj izboljšalo. Na začetku letošnjega leta je bilo v Nemčiji registriranih 48,8 milijona osebnih avtomobilov, ki so v povprečju stari deset let. To je rekord. Hkrati so se nadpovprečno dvignile cene rabljenih avtomobilov. Novi prodajni standard Euro7, načrtovan za leto 2025, bodo še podražili nove avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem, trend elektromobilnosti pa bo še bolj omejil ponudbo motorjev z notranjim zgorevanjem.
"Euro 7 lahko prepreči proizvodnjo in homologacijo sedanjih, predvsem majhnih avtomobilov," je nedavno zatrdil direktor prodaje Škode Martin Jahn. Novi avtomobili bodo morali uporabljati na primer bolj učinkovito ogrevane katalizatorje z dodatnim virom toplote in večjo vsebnostjo plemenitih kovin, tehnologije, ki zmanjšujejo izpuste iz zavor in pnevmatik, preoblikovanja pa bodo zajele tudi motorje.
To bo po navedbah koncerna Volkswagen v končni fazi podražilo majhen avtomobil, kot je volkswagen polo, za okoli 3.000 do 5000 evrov. To bo povprečen potrošnik zelo težko sprejel.
Cene avtomobilov že lep čas niso več ugodne
v enem od reklamnih člankov na tem portalu je bilo zapisano da trenutno BMW izdeluje 111 modelov. ni čudno da so tako dragi, ko imajo tako paleto. namesto da bi delai 10 modelov in optimizirali proizvodnjo delajo skor unikatne serije.… ...prikaži več 111 različnih modelov pa 111 prodanih avtov. kmalu bo lancia sinonima za uspeh. imajo en model.
Nekateri si želijo novo Kubo in s tem več moči🤔