Vrhovni šef Toyote Akio Toyoda ima glede na preteklost znamke in njeno vlogo pri kreiranju avtomobilske branže ogromno težo. Pri Toyoti so bili tisti, ki so s hibridnimi modeli z dodatkom električnega motorja prvi na cesti začeli udejanjati nizkoemisijska vozila, pa čeprav so se jim takrat skoraj vsi, tudi evropske znamke malodane smejali. In pri Toyoti so danes med vodilnimi pri razvoju pogona na vodik, ki velja za sveti gral čiste energije prihodnosti. Kdaj so naredili tudi napake, a so se zanje v nasprotju s kakšno drugo znamko znali opravičiti in jih popraviti.
In ko karizmatični šef ene največjih in najbolj prodornih avtomobilskih znamk na svetu reče, da politiki sploh ne razumejo, kaj v resnici pomeni izsiljeni preobrat od avtomobilov na klasični pogon k avtomobilom na elektriko, potem velja zastriči z ušesi.
Akio Toyoda je na zaključni letni konferenci Japonskega združenja avtomobilskih proizvajalcev izrekel nekaj izredno kritičnih besed, ki so po zaslugi novinarja Wall Street Journala obšla svet. Toyoda je opozoril, da bodo električni avti "uničili posel", zahtevali bodo ogromna vlaganja, na koncu pa bodo izpuščali več ogljikovega dioksida v zrak od avtov na termični pogon. "Trenutni poslovni model v avtomobilski industriji se bo sesedel," svari vnuk ustanovitelja Toyote.
Sledil je stavek, ki bi ga morali slišati vsi politični odločevalci, ki si prizadevajo za hiter prehod na električna vozila: "Več električnih avtov kot bomo proizvedli, več ogljikovega dioksida bomo proizvedli."
In še: "Ko politiki pravijo, da se moramo znebiti avtov na bencin, ali to sploh razumejo?"
"Več električnih avtov kot bomo proizvedli, več ogljikovega dioksida bomo proizvedli."
Akio Toyoda
S tem je imel gotovo v mislih dejstvo, da številne industrijske države, tudi Japonska in Nemčija, večino električne energije proizvedejo v termoelektrarnah. Opozoril je tudi na milijardna vlaganja, ki bodo potrebna za infrastrukturo polnjenja električnih vozil.
Toyota bo svoj prvi serijski električni avto predstavila prihodnje leto, potem ko so letos predstavili že drugo generacijo serijskega avta na vodik, model mirai. Toyota naj bi tudi intenzivo delala na "solid state" baterijah, ki bodo veliko bolj učinkovite od dosedanje tehnologije shranjevanja energije v avtih.
To je moje mnenje in mnenje mnogih... Elektricni avtomobili trenutno... Imajo vecji izpust co2 kot avto na goriva.... A se vi zavedate pri izkopu Litija kako se okolje unicuje?! Kar mi prispevamo Z AVTOMOBILI pri glob. Segrevanju je... Prdec v… ...prikaži večv zrak.... Pogledal sem znanstvenike ki so objektivno govorili o tem... Vse je naravni ciklus! ! Drevesa zivijo od co2! Mi izdihamo co2! Potem si dejte filter na usta! Ustavil se bom pocas.... Bistvo je... Bodoci davek na co2 in unicenje srednjega razreda!
Mene bi blo na njegovem mestu sram.
Take neumnosti govori, hkrati pa dela avte, ki imajo in elektriko in bencin. Hibridi so največja neumnost, ker imajo namesto elektromotorja in malo večje baterije fosilni motor, baterijo, tank, elektromotor, olje in vso to sranje. Najbolš so 100% električni, ker… ...prikaži več majo sam baterijo pa motor, ne onesnažujejo pa še ful majo dobre specifikacije. Dizli so pa itak največje sranje, ko so ga kdaj nardili. Če se jih ne bomo znebili, bojo čist uničli okolje.