William Li, vodja kitajske znamke električnih avtomobilov Nio, je po SUV ES6 in ES8 ter limuzini ET8, predstavil četrti model znamke. Na Kitajskem bo sprva lansiran jeseni 2022, nato pa bo namenjen tudi izvozu.
Kombilimuzina ET5 v dolžino meri slabega 4,8 metra in naj bi bila na Kitajskem na voljo za manj kot 50.000 evrov. Poganjata ga dva električna motorja, ki skupaj proizvedeta 360 kW/489 KM in omogočata pospešek od 0 do 100 km/h v 4,3 sekunde.
Velik doseg in menjava baterije
Predvideni so trije različno veliki baterijski sklopi z zmogljivostjo 75, 100 ali 150 kilovatnih ur, s katerimi naj bi bili, kot trdijo pri podjetju, omogočeni dosegi 550, 700 in več kot 1000 kilometrov. Predvideva se, da bi z omenjenimi karakteristikami Nio Tesli lahko ukradel nekaj strank.
Namesto, da bi med polnjenjem baterije dolgo časa preživeli na polnilni postaji, je ET5 pripravljen na sistem menjave baterije. Sistem je Nio postavil na Kitajskem in pripravil tudi na Norveškem. Poleg tega bi moral ponuditi tehnologijo za pretežno avtonomno vožnjo, pa tudi nov tip informacijsko-razvedrilnega sistema s posebnimi očali, skozi katera lahko voznik vidi velik head-up zaslon, ki lebdi pred avtomobilom.
Me zanima kaj bo ustavilo Kitajce, da bojo nehali krasti tehnologijo po celem Svetu in jo drago prodajati naprej.
Sanja svinja o koruzi,vecina vsega sranja je nateg da se denar vrti,ovce pa naj kar verjamejo kar hocejo..
menjava baterij je neumnost..kdo bo pa imel na zalogi baterije, zamislite si vulkanizerja ki ima na zalogi vse gume od vseh dimenzij pa do vseh modelov. in recimo to ni na enem mestu v sloveniji, recimo da imamo jih vsaj… ...prikaži več v MB, KR , KP,NM. in kako bo to izgledalo, jest pridem z 3 mesece staro baterijo, zamenjajo mi pa z 5 let staro ? al kako . mal se zamislite kolk ljudi je pripravljeno s sposodit kakšno stvar za dopust, strešni kovček, blazine, recimo smuči , pancarje ?