Letos so dijaki vzeli za osnovo vzeli Škodin električni križanec enyaq iV in ga spremenili v električni avtodom za digitalne nomade, ljudi, ki nočejo biti privezani k pisarniški mizi, ampak radi delajo, kjerkoli trenutno so. Nastal je električni bivalnik škoda rodiaq, ki ga niso opremili le s spalnico in kuhinjo, ampak tudi z opremo, ki je nujna za delo kjerkoli na svetu.
Tehnične osnove donorskega avtomobila niso spreminjali, saj je rodiaq nastal na škodi enyaq iV80 4x4 z dvema elektromotorjema s sistemsko močjo 195 kilovatov in baterijo z bruto kapaciteto 82 kilovatnih ur. Avtomobil lahko zato s polno baterijo prevozi do 500 kilometrov. Tu pa se podobnost z donorskim vozilom tudi konča.
Ekipa 29 dijakov je namreč kar 2.000 delovnih ur porabila zato, da je enyaqu dala funkcionalnosti avtodoma. S povišanjem zadnjega dela strehe so povečali prostornost kabine. Zamenjali so tudi zadnja leva vrata in zadnje šipe močno zatemnili, da so lahko ob steno vgradili posteljo. Rodiaq je v primerjavi z enyaqom pridobil tudi precej višine, širina in dolžina pa sta ostali enako. Je pa zato dno bolj oddaljeno od tal, kar 190 milimetrov, zato lahko rodiaq v primerjavi z enyaqom premaga bolj zahteven teren.
Znotraj so spremenili skoraj vse. Voznikov delovni prostor je sicer ostal enak, zato pa so sovoznikovega spremenili v mobilno pisarno. V dosegu sovoznikovega sedeža je namreč tudi posebni nosilec, na katerega lahko sopotnik namesti tablico in z njo dela. Vozilo je preko mobilnega omrežja tudi stalno povezano s spletom.
V zadnji del kabine so dijaki vgradili 27-palčni monitor s priklopno postajo, brezžično tipkovnico in miško, kompletom torej, ki digitalnemu nomadu omogoča nemoteno delo. Zadaj so tudi na novo uredili razsvetljavo ter vgradili dovolj vtičnic za različne naprave, popotniku pa so na voljo tudi prha, avtomat za kavo ter kuhinja s pečico.
Električna oprema vozila se lahko napaja tudi s pomočjo sončnih celic, med postankom v avtokampu pa se lahko vozilo poveže z zunanjim virom elektrike. Pohištvo v zadnjem delu je seveda izdelano po meri, v opremo pa spadajo tudi zložljiva miza in stoli.
Notranjost so sicer izdelali iz popolnoma recikliranih ali obnovljivih materialov, posteljne rjuhe, vzglavnike in odeje pa so izdelali s posebno 3D metodo pletenja, pri kateri ni nastalo skoraj nič odpada.
deluje kot furgon za mrliče ... Bo pa verjetno zelo draga.
Pogrebni avto za bogatune-si lahko še kaj privoščijo na zadnji poti.....