Megane E-tech je 100-odstotno električno baterijsko vozilo, s katerim Renault odpira novo poglavje na področju električne mobilosti. Renault je že veteran na tem področju, saj so pred več kot desetimi leti orali ledino, zdaj pa je megane kot novinec v svetu električnih vozil del ekosistema, v katerem vozilo predstavlja strojno platformo, ki ima vgrajeno napredno programsko opremo in optimizirano povezljivost. Zato je po mnenju Renaulta izkušnja povsem drugačna kot vseh dosedanjih električnih vozilih znamke Renault.
Kot so zapisali pri Renaultu novi megane E-tech electric kupcem ponuja uravnotežene in optimizirane zmogljivosti za razumljivo ceno. Pri Renaultu bodo sicer ponuja različne verzije, s katerimi nameravajo pokriti večino potreb kupcev tako za dnevne vožnje kot tudi za daljša enkratna potovanja (konec tedna in počitnice).
Na zurnal24.si smo električnega megana spoznali od blizu. To so naši prvi vtisi.
V vrsto 1. februarja prihodnje leto
Cene v Sloveniji se bodo začele od 299 evrov na mesec za vozilo z opremskim paketom equilibre z manjšo baterijo kapacitete 40 kWh in električnim motorjem z močjo 96 kW (130 KM). Redna maloprodajna ceno je sicer od 33.990 evrov dalje.
Za najem od 339 evrov na mesec naprej bo v ponudbi vozilo z opremskim paketom techno, s 60 kWh akumulatorskim sklopom in 160 kW (220 KM) e-motorjem, z redno maloprodajno ceno od 41.990 evrov.
Renault je v ceno vključil 5-letni prenos podatkov za OpenR Link sistem. To med drugim omogoča tudi brezžične programske nadgradnje na daljavo. Megane E-tech electric bo imel dve leti garancije (s 24-urno asistenco, 7 dni na teden), in 8 let garancije (ali 160.000 km) na akumulatorski sklop.
Naročila se bodo odprla 1. februarja 2022.
Pionir električnih avtov je Tojota in ne reno.