Mégane E-Tech Electric je zasnovan na konstrukcijski osnovi CMF-EV. Ima elektromotor z največjo močjo 160 kW (217 KM) in akumulator zmogljivosti 60 kWh, ki omogoča doseg do 450 km po normativu WLTP.
Ta avtomobil, ki ga imenujejo tudi MéganE (izgovarja se: »mégan i«), že razkriva svoje dokončne obrise pod edinstveno kamuflažno preobleko. Zunanja razmerja spominjaljo na križanca, ki združuje elemente športnega terenca in klasičnega kombilimuzine. Gre za 30 predserijskih primerkov avtomobila, ki jih bodo Renaultovi inženirji letošnje poletje vozili na javnih cestah.
V Renaultovi tovarni Douai izdelani predserijski avtomobili bodo vsi okrašeni z povsem novim vzorcem, ki so ga po meri zasnovali v direkciji Renault Design. Sestavlja ga poigravanje črt, ki po eni strani odsevajo novi zaščitni znak znamke, po drugi pa ustvarjajo slepilno kamuflažo.
Vprašanje ostaja, kaj bo s klasičnim méganom. Ali bo Renault sedanjo generacijo iz leta 2016 na cesti obdržal čim dlje kot alternativo električnemu pogonu,, ali bo na platformi CMF ustvarjena nova klasična generacija, ali pa bo prihodnost mégana po prihodu MéganaE izključno električna?