Imenoval se bo rimac nevera. Ime je dobil po nepričakovani in močni sredozemski nevihti, ki se v trenutku pojavi na odprtem morju na Hrvaškem. Rimac nevera je rezultat štirih let razvoja vozila C_Two, ki je z izboljšavami vseh komponent in sistemov zdaj končno predstavljen kot proizvodni model.
Nevera je bila zasnovan, razvita in izdelana na Hrvaškem, homologirana pa bo za ves svet. Gre za hiper avtomobil, ki ga poganjajo kar štirje elektromotorji s skupno močjo 1914 KM (1.408 kW) in neverjetnih 2360 Nm navora.
Največja hitrost je 412 km/h, pospešek od 0-100 km/h v 1,85 sekunde, pospešek od 0-402 metrov (četrt milje) v 8,6 sekunde, voznik oznako 300 km/h zagleda v neverjetnih 9,3 sekunde od začetka pospeševanja. To ga uvršča med najhitrejše avtomobile na svetu.
Cena? Dva milijona evrov, proizvodnja pa je omejena na 150 enot. Dobave kupcem se začnejo še letos.
Nevera je s tem najmočnejši in najhitreje homologiran avtomobil v proizvodnji, ne glede na vrsto pogonskega sklopa. Rimac je model C_Two prvič pokazal na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2018. Od takrat so inženirji Rimac Automobile med obsežnim razvojnim programom vozilo izpopolnili na vseh ravneh, da bi ustvarili vrhunsko izkušnjo vožnje z električnimi hiper avtomobili. Večina ključnih komponent nevere je bila razvita na sedežu podjetja Rimac na Hrvaškem, vsi sistemi pa so bili izboljšani in nadgrajeni v primerjavi s prvimi prototipi.
Pri podjetju izpostavljajo, da je samonosna šasija iz ogljikovih vlaken njihov lastni proizvod in hkrati največji karbonski element izdelan v avtomobilski industriji do zdaj z vgrajenimi pregradami in pogonom. Šasija tehta manj kot 200 kilogramov. Rimac nevera ima štiri posamezne električne motorje, s katerimi upravlja Rimac All-Wheel Torque Vectoring, ki razporeja navor na posamezno kolo. Navor preverja 100-krat na sekundo in pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno.
Uporabili so tudi Torque Vectoring System, ki pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno.
1. Elektrike dovolj za izvoz
Da bi avtomobil razvil 1914 konjskih moči in pospešil na več kot 400 km/h, je potrebna velika količina elektrike. Baterija ima kapaciteto 120 KW/h. To je toliko električne energije, da bi lahko zgradbo z 10 stanovanji z elektriko oskrbovali 24 ur. Rimac nevera energijo porabi v nekaj urah.
2. Zbirka podatkov
Rimac nevera je avtomobil, ki kipi od sofisticiranih tehnologij. Ima osem kamer, šest radarjev, dvanajst ultrazvočnih senzorjev, laserski čitalnik in vso drugo tehnologijo, ki v eni uri "prežveči" za 8 terabajtov podatkov. Da bi shranili vse te podatke, bi potrebovali osem povprečnih računalnikov.
3. Superračunalnik
Da bi lahko vozil samostojno, pri podjetju razvijajo umetno inteligenco. Vozilo prepoznava voznikov obraz in njegovo razpoloženje. Ima procesorsko moč 22 MacBookov Pro, prenosnega računalnika, ki je trenutno med najbolj zmogljivimi na svetu.
IFT daje večji navor zadnjim kolesom, da poudari vodljivost in zadrži avtomobil v nadzorovanem zamahu.
Vizualno nič posebnega! Že videno!
Začnite delati doma. To je tisto, kar sem finančno najbolj nagrajeval. V petek sem po zaslužku 44.789 ameriških dolarjev prejšnji mesec dobil odličnega Audija A5. obiščite to spletno stran tukaj. .......... >>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑬𝒓𝒐𝑷𝒓𝒐𝒇𝒊𝒕.𝐜𝐨𝐦
Spredaj mi ima malo starinski dizajn, drugače pa vrh avtomobilizma. Rimac je dokazal, da ni samo muha enodnevnica že pred časom. Na Hrvaško je privabil strokovnjake iz celega sveta. Nekaj kar se imamo mi se za nauciti. Hrvati imajo bistveno… ...prikaži večo visje davke kot mi. Mi smo vse prodali, zdaj bomo se malo prodali. Redki privatniki pri nas pa razumejo, da so najvecja dodana vrednost firme zaposleni. Vedno bili. In da se na zaposlenih ne špara.