Gre za podjetje hrvaškega podjetnika in inovatorja Mateja Rimca Rimac Automobili, ki bi Bugattija prevzel preko podjetja Porsche, avtomobilskega proizvajalca, ki ima trenutno v lastništvu nekaj več kot 15-odstotkov podjetja Rimac Automobili.
Po informacijah, ki so jih pridobili pri reviji Car Magazine, se je koncern Volkswagen odločil, da bo svojo znamko prestižnih hiper avtomobilov Bugatti prepustil podjetju Rimac Automobili, ki je že vrsto let v svetu avtomobilizma, znano po izjemno zmogljivih električnih avtomobilih, pa tudi po razvoju vrhunske tehnologije pogonskih sklopov in komponent za velika in znana podjetja, kot so Aston Martin, Koenigsegg, Hyundai, Kia in podobni.
Volkswagen si želi Rimčevo podjetje
Ključ do "dogovora", da Rimac prevzame Bugattija, je zamenjava za večji delež Volkswagna v podjetju Rimac Automobili. Pod Volkswagnom je tudi znamka Porsche, ki je v Rimac Automobil že vložil precej denarja. Porsche je namreč leta 2018 kupil 10-odstotni delež podjetja, leto kasneje pa še 5,5-odstotni delež. To je Porscheja postavilo v družbo podjetij, kot so Hyundai, Jaguar, Koenigsegg in Magna, ki so prav tako med vlagatelji v hrvaško podjetje.
Ko so novinarji Car Magazine v začetku letošnjega leta obiskali Rimčevo podjetje v Veliki Nedelji, jim je ustanovitelj podjetja naštel 15 podjetij, ki že uporabljajo njegove tehnologije. To ni slabo za znamko, ki je bila ustanovljeno šele leta 2009, zdaj pa zaposluje že več kot 600 ljudi, specializiranih za elektromobilnost, razvoj baterij in visoko zmogljivo elektroniko, navaja Car Magazine.
Glavne prednosti Rimac Automobil so visoko učinkovite baterije, razvoj e-motorjev, inovacije na področju avtonomne vožnje, povezljivosti in infotainment, še piše Car Magazine.
Piech se bo obrnil v grobu
"Naše ključne prednosti so velika gostota moči in največja gostota energije. Če morate spraviti veliko energije v čim manjši prostor, boste prišli k nam," je Rimac povedal za Car Magazine.
Car Magazine še piše, da takšna transakcija ne bi bila nikoli odobrena pod vodstvom nekdanjega Volkswagnovega vodje Ferdinanda Piecha. Navajajo, da je bil Bugatti njegova "najljubša igrača" v zbirki podjetij, ki jim je Piech dodal blagovne znamke, kot sta Bentley in Lamborghini. Toda Piech je iz Volkswagna "odletel" leta 2015 in lani umrl.
Neuradni viri, ki jih navaja Car Magazine, trdijo, da je vodstvo Volkswagna transakcijo že odobrilo, zdaj pa naj bi se čakalo zgolj še na dokončno odobritev nadzornega sveta. Čeprav niso znane vse podrobnosti, se zdi, da bo del Bugattija še vedno ostal pod Volkswagnovim nadzorom, še posebej, ker ima Porsche kot del koncerna Volkswagen tudi 15,5-odstotni delež v podjetju Rimac Automobili. Poleg tega bi moral Porsche kmalu povečati svoj delež v hrvaškem podjetju.
To bo tako, kot takrat, ko je Gorenje prevzelo ugledno, renomirano in tehnološko napredno nemško tovarno Korting. Prevzem bi skoraj potunkal Gorenje in ga spravil na kant.
Če je Richard Hammond vozil rimac in Niko rosberg ga kupil pol je zihr dobr avto
Slovenska industrija za avtomobilizem zna izdelati celo ogrevalno svecko in sedezne prevleke , sedaj se alternatorje in zaganjace dela mahle... Sama huda tehnologija nas je...