V istem obdobju se je tržni delež znamk Toyota in Lexus povečal za 0,8 % in je zdaj 6,1 %. Pri evropski veji Toyote so prepričani, da gre glavna zasluga za to predvsem povečanju zanimanja za električna hibridna vozila. Delež prodaje hibridnih vozil znotraj ponudbe znamk Toyota in Lexus na evropskih trgih v povprečju znaša 51 %, v zahodni Evropi pa kar 63 %.
“Glede na zelo zapletene okoliščine sta se znamki Toyota in Lexus odrezali razmeroma dobro. Trenutno smo še vedno v fazi okrevanja, hkrati pa naša glavna prioriteta ostaja zagotavljanje zdravja in varnosti vseh zaposlenih in naših partnerjev. Načrtujemo, da bomo do konca leta prodali 950.000 vozil, kar je v primerjavi z letom 2019 še vedno 13 odstotkov manj. Hkrati se zavedamo, da bo trg v povprečju padel za 25 %. Za razmeroma dobro prodajo se moramo zahvaliti predvsem modelom na hibridni pogon z nizkimi emisijami CO2. Precej si obetamo tudi od predstavitve četrte generacije priljubljenega modela Yaris," je povedal Matt Harrison, izvršni direktor Toyota Motor Europe (TME).
Najbolje prodajani modeli ostajajo yaris, kombilimuzinska corolla, karavanska corolla touring sports in limuzinska corolla ter RAV4. Električna hibridna vozila predstavljajo 50 % prodaje, znotraj tega pa 90 % prodaje predstavljajo modeli corolla Hatchback, touring sports in C-HR.
Lexus je v prvih šestih mesecih leta 2020 prodal 29.595 vozila, kar je 27 % manj kot v enakem obdobju lanskega leta. Tudi tukaj prevladujejo vozila na hibridni pogon, še posebej športni terenci RX, NX in UX, ki predstavljajo 75 % prodaje. Hibridi v evropskem povprečju predstavljajo 63 % prodaje, v zahodni Evropi pa kar 99 %.