Volkswagen krepi svojo prisotnost v razredu malih kompaktnih vozil. Poleg pola, ki je osnovni model, ponuja še tri križance, oziroma kompaktne mestne SUV-je.
Že znana model T-roc, ki je največji, manjši T-cross, ki ga odlikuje robustnost, višje sedenje in višji odmik od tal in pa po novem prvi CUV - gre za mešanico križanca in kupeja s padajočo streho, ki bo imel z drzno obliko nagovoriti tudi mlajše voznike. Glede na oddaljenost od tal ga lahko uvrstimo med pola in t-crossa, zanimivo pa je, da se lahko pohvali s prtljažnikom, ki po velikosti sega v golfov razred (v osnovi meri 422 litrov).
To bo po besedilih uvoznika za znamko Volkswagen v Sloveniji zelo pomemben model. Zakaj? Mali kompaktni avtomobili so lani predstavljali polovico vseh registracij na slovenskem trgu novih vozil, to je okoli 24.000. Kar 60 odstotkov je bilo SUV-jev. Taigo pa je sploh prvi modni SUV-kupe med malimi volkswagni.
Prtljažnik na nivoju golfa
Ni skrivnost, da je Volkswagen leta 2020 avtomobil z enakimi oblikami uspešno lansirali v Braziliji, kjer ga je poimenoval nivus ter namenil le latinskoameriškemu trgu. A ob njegovi predstavitvi so obljubili, da ga bomo dobili tudi v Evropi. A z evropsko tehniko, kar omogoča platforma na kateri nastaja in je enaka kot pri polu. To je je inženirjem omogočilo, da so naredili napreden avtomobil tako na področju digitalizacije kot asistenčnih sistemov. Posebnost v Evropi je tudi športna oprema R-line z zunanjimi in notranjimi športnimi poudarki.
Njegova prednost, je, da čeprav je majhen, je v kabini impresivno velik. Izstopa predvsem kupejevska oblika, ki je bila ena začetnih idej taiga. Oblikovalci so mu hoteli dati malce drugačno silhueto, bolj kupejevsko, vendar jim je ta dala tudi možnost, da naredijo bolj funkcionalni avtomobil. Povečali so namreč previse za zadnjimi kolesi, kar je pripomoglo k temu, da je prtljažnik z osnovnimi 422 litri zelo velik glede na velikost avtomobila in primerljiv s prtljažnikom bolj oglatega T-crossa. Tudi ob rezervnem kolesu ponuja dvojno dno, v primeru podrtja zadnje klopi pa lahko vanj naložimo za 1222 litrov prtljage.
Obika med aduti
V dolžino meri 4,26, v širino 1,75, v višino pa 1,49 metra, s čimer je malce daljši, ožji in nižji od volkswagna T-roca in daljši od T-crossa. V njuno območje se uvršča tudi z medosno razdaljo 2,566 metra.
Posebnost vozila je stebriček C, ki je zelo poševen in previse podaljša v zadnji predel avtomobila, s tem pa so oblikovalci zagotovili tudi dovolj prostora nad glavami potnikov na zadnjih sedežih. Kolesa lahko merijo do 18-palcev.
Na sprednjem delu izstopa dominantna vertikalna maska, ki se podaljša v žaromete, ki so obdani z vencem led dnevnih luči, ki se po drugi podaljšajo v izstopajoči prečni letvici na maski hladilnika, ki se končata z logom. Luči serijsko, spredaj in zadaj, svetijo v LED tehnologiji, v dražjih paketih prihajajo napredni matrični led žarometi, ki sami prilagajajo snop svetlobe in moč glede na dogajanje v prometu.
Na zadku izstopa svetlobna črta z inkorporiranim logom, po kateri avto takoj prepoznamo.
Popolnoma digitaliziran
Pri Volkswagnu poudarjajo, da so se poslovili od cenejših materialov, zato je armaturna plošča oblazinjena v mehke materiale, kupec lahko izbere elemente visokega sijaja. Taigu so namenili tudi večji nabor opreme, ki mu med drugim omogoča tudi avtonomno vožnjo druge stopnje. Nabor asistenčnih sistemov je pester, na voljo je tudi brezžično polnjenje telefona, ki se ga lahko tudi brezžično prezrcali v infozabavni sistem, do katerega se lahko dostopa tudi preko zaslona, ki lahko meri do 9,2-palca. Tudi instrumentna plošča je serijsko digitalna. Na voljo so štirje USB C priključki, dva spredaj in dva zadaj.
Taigo bo na voljo le s prednjim pogonom in le z bencinskimi motorji, saj se Volkswagen predvsem v manjših razredih poslavlja od dizelskih. Ponudba je znana in preskušena, saj jo sestavljata litrski turbobencinski trivaljnik z močema 70 ali 81 kilovatov ter 110-kilovatni 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki je na voljo le v kombinaciji z dvosklopčnim DSG menjalnikom.
Pod 20 tisočaki
Osnovna izvedenka, po kateri pa pri Volkswagnu pri nas ne pričakujejo velikega povpraševanje, bo na voljo v drugi polovici leta. Zdaj je osnovna izvedenka life s ceno 19.461 evrov. Del serijske opreme so med drugim led luči, digitalni merilniki, asistenca za ohranjanje smeri na voznem pasu lane assist, dvopodročna avtomatska klima, 16-palčna platišča, asistenca travel assist, parkirni sistem, kamera za vzvratno vožnjo ... Med dodatno opremo najdemo projekcijsko osvetlitve v zunanjih ogledalih, panoramsko strešno okno, dvobarvno kombinacijo zunanjosti ...
V primerjavi z enako opremljenim polom je taigo dražji za okoli 3.000 evrov, v primerjavi z robustnejšim modelom t-cross pa je okoli tisočaka cenejši.