Mercedes je na trg električnih SUV-jev vstopil z modelom EQC. Sledila sta manjša modela EQA in EQB, zdaj pa so predstavili svoj najbolj prestižen in na najbolj napreden električni športni terenec, EQS SUV.
Električni športni terenec ima v osnovi električni motor na zadnji premi, različica 4matic pa dodatno še na prednji osi. V modelu 4matic funkcija torque shift omogoča pametno brezstopenjsko porazdelitev voznega navora med zadnjim in sprednjim elektromotorjem.
Osnovni EQS SUV je izvedenka 450+ s 355 KM (264 kW) in 568 Nm navora, nad njim pa je Mercedes EQS 580 4matic z močjo 536 KM in 858 Nm navora.
Po zagotovilih nemškega premijskega proizvajalca vozil je mogoče pri obeh različicah baterijo od 10 do 80 odstotkov napolniti v samo 31 minutah, seveda v primeru, da sta priključena na hitri polnilnik DC. Polnjenje je omogočeno z največjo močjo 200 kW, pri polnjenju z izmeničnim tokom pa je baterija napolnjena v dobrih 11 urah.
Pri Mercedesu so postregli s podatkom o dosegu po ciklu WLTP več kot 600 kilometrov. Vseeno je skupni doseg bistveno manjši kot pri limuzini EQS, ki lahko prevozi 770 km (po WLTP).
Konkurenti
Glavna konkurenta sta tesla model X in BMW iX xDrive50i. Mercedes je nekoliko višji in daljši od konkurenčnih SUV-jev, saj v dolžino meri 5,13 metra, 1,955 metra v širino in 1,727 metra v višino. Izbirna tretja vrsta sedežev je še ena funkcija, za katero pričakujemo, da jo bodo želeli številni kupci. Poleg tega si EQS SUV deli medosno razdaljo (3,2 metra) z limuzino EQS, vendar je višji za skoraj 20 centimetrov. Drugo vrsto sedežev je mogoče električno premikati naprej in nazaj v dolžino 12,7 centimetra.
Različica 450+ bo standardno opremljena z 12,8-palčnim multimedijskim zaslonom in 12,3-palčnim zaslonom z informacijami o vožnji. Na voljo bodo tudi panoramska streha, ogrevani sedeži in možnost dodajanja tretje vrste za skupno sedem potnikov.
S skenerjem prstnih odtisov na srednji konzoli je mogoče shraniti do sedem različnih uporabniških profilov. Nato jih je mogoče dodeliti določenim sedežem v vozilu, kjer lahko posamezni uporabniki uživajo v nastavitvah in udobju, ki jim je osebno všeč.
Vrhunec notranje opreme predstavlja revolucionarni MBUX Hyperscreen. Ta velika, ukrivljena zaslonska enota sega skoraj v celoti od levega proti desnemu A-stebričku vozila. Trije zasloni so nameščeni pod skupnim steklenim pokrovom in so vizualno povezani.
EQS SUV je serijsko opremljen z zračnim vzmetenjem airmatic s prilagodljivim sistemom blaženja, sistemom dynamic select, ki vključuje različne režime vožnje: comfort, sport, eco in individual, ter 10-stopinjskim krmiljenjem zadnje osi.
Prodaja se začne še letos. Cene še niso znane.