Karavani so, kljub temu, da jih avtomobilske znamke postopoma ukinjajo, še vedno zelo priljubljeni pri tradicionalnih kupcih službenih in družinskih vozil, ki prisegajo na velik in uporaben prtljažnik. Po novi generaciji limuzine razred E jeseni prihaja še karavanska različica.
Kot je najavila že limuzina, gre tudi v primeru karavana za lepotca v poslovnem razredu s "širokimi rameni" in prostornim ter praktičnim zadkom. Navsezadnje okoli dva centimetra večja medosna razdalja in širina ne poskrbita le za več prostora za otroke na zadnji klopi, ampak tudi za udobnejše nalaganje kovčkov: novi karavan pogoltne od 615 do 1.830 litrov prtljage in s tem prekaša predhodnika. Priključni hibrid (plug-in hibrid) ima prostornino prtljažnika od 460 do 1675 litrov. Izboljšav je veliko, omenimo električna prtljažna vrata, standardno zračno vzmetenje na zadnji osi za samodejno izravnavanje in vse vrste mrež, vodil in trakov za pritrditev tovora - vključno z dvojnim prtljažnim dnom in pregradno rešetko.
Na sestanek kar v avto
Predvsem pa se Mercedes tokrat v razredu E osredotoča predvsem na digitalne in elektronske podrobnosti, oba super zaslona, za voznika in sopotnika, pa poganja najnovejša generacija programske opreme. To pomeni, da je v vozilu na zaslonu pred sopotnikom možno predvajati tudi filme, kar v vozilu pa imamo lahko tudi video klice in poslovne sestanke. V novem karavanskem E-ju so prisotni novi scenariji osvetlitve kabine, vključno z zračniki, ki so zdaj elektronsko prilagojeni. Če imate iPhone ali Apple Watch, lahko ključe avtomobila pustite kar doma, razred E pa odklepate in zaženete kar s pametno napravo.
Čeprav velja, da se karavani upirajo marsikateremu sodobnejšemu trendu, so v primeru nove generacije karavanskega E-ja pri Mercedesu sledili trendom elektrifikacije. Namesto 100-odstotno električnega pogona, bodo ponudili tri priključne različice z električnim dosegom do 100 kilometrov in nekoliko močnejši zaganjalnik za motor z notranjim zgorevanjem. Vse različice so serijsko povezane s prenovljenim menjalnikom 9G-Tronic. Mercedes uradno še ne razkriva cen, nemški mediji pa ocenjujejo, da se bo novi karavan razreda E začel pri okoli 60.000 evrih. Kasneje naj bi bil novi razred E na voljo tudi v terenski različici, ki se bo z malo večjo oddaljenostjo od tal in robustnimi zaščitnimi elementi lahko podal tudi na brezpotja.