"Vozilo je treba redno vzdrževati in nikakor ne varčevati pri varnostnih postavkah, kot so zavore in pnevmatike. Pri "višjih naporih" vozila sta obvezni takojšnja menjava olja in občasna kontrola geometrije podvozja (optika). Pri redni menjavi in uporabi originalnega visokosintetičnega olja preprečimo preveliko porabo olja in bistveno podaljšamo življenjsko dobo motorja, pri nastavitvi geometrije pa preprečimo prezgodnjo obrabo pnevmatik in preostalih sklopov volanskega mehanizma,“ pojasnjuje Herman Klinar, specializiran mehanik za Renaultova RS-vozila pri ASP iz Lesc, ki je eno od dveh specializiranih podjetij za RS-vozila v Sloveniji.
Pustite, da se motor ogreje
Okvare so lahko posledica neprimerne vožnje. "Motor se mora ob zagonu vedno segreti na delovno temperaturo. Priganjanje mrzlega motorja lahko privede do poškodbe turbine ali menjalnika, s tem pa velikih stroškov. Če je motor pregret, je treba tudi, ko vožnjo končamo, počakati minuto ali dve, da se sistemi ohladijo, temperatura stabilizira, šele potem ugasnemo motor. To velja tudi pri vožnji po avtocesti, ko se ustavimo na bencinski črpalki. Pri večkratnem ponavljanju lahko nastanejo okvare,“ pravi Klinar, ki svetuje tudi uporabo večoktanskega goriva: "Pri stooktanskem gorivu je boljše zgorevanje, kar privede do boljšega izkoristka motorja. Višji ko so oktani, boljši je izkoristek motorja.“
Nakup rabljenega športnika
Pri nakupu rabljenega športnega vozila se pravila v primerjavi z nakupom klasičnih modelov ne razlikujejo. "Paziti je treba, da ima avto zgodovino, ki se da preveriti na pooblaščenih servisih, sicer je vprašljivo, v kakšnem stanju je to vozilo. Lahko se poškoduje menjalnik, motor. S servisno knjigo lahko preverimo, kakšna olja so se uporabljala. Taka vozila imajo večinoma mlajši, ki nimajo denarja za vzdrževanje, zato se pogosto varčuje pri oljih, pnevmatikah, zavorah,“ opozarja strokovnjak.