Audi je od prve predstavitve leta 2010 pri nas prodal 600 modelov A1, pretežno v petvratni različici sportback. Trivratnika po prenovi pri nas sploh ne bo, cene za sportback, ki je bil deležen veliko tehničnih izboljšav, pa se začnejo pri 17.860 evrih.
Navzven je prenova pričakovano pičla. Na novo so oblikovali luči, odbijači so robustnejši, prenovljena so zunanja ogledala, rešetka hladilnika je bolj ploščata, preoblikovan je difuzor na zadku, na izbiro je še osem platišč več, skupaj jih je že 20.
Kupci si lahko videz zunanjosti prilagodijo z različnimi stilskimi paketi, tudi športnim kitom. Pri Audiju želijo s tem povečati zanimanje moških za nakup malega premium vozila, s katerim so tudi pri nas ulovili kar 70 odstotkov kupcev, ki prej nikoli niso vozili modela s štirimi prstani v maski. Ostalih 30 odstotkov kupcev audija A1 ima doma že večji model iste znamke.
Novosti tehnološke in pod motornim pokrovom
Audi A1 je prvič na voljo s sistemom audi select, ki omogoča izbiro treh voznik načinov (samodejno, dinamično in učinkovito), prvič je pri malem modelu na voljo športno podvozje, serijsko je elektromehansko krmiljenje, ki izboljša dinamiko vožnje in zniža porabo. Opcijsko je na voljo športno podvozje z nastavitvami blažilnikov, a le v kombinaciji s štirivaljnimi motorji.
Ponudbo sicer sestavlja šest novih ali temeljito prenovljenih pogonskih agregatov s tremi ali štirimi valji. - štirje turbobencinski TFSI in dva turbodizelska TDI. Razpon moči je od 66 kilovatov (90 KM) do 141 kilovatov (192 KM). Za vse motorje je za doplačilo ali serijsko (1.8 TFSI) na voljo tudi sedemstopenjski S tronic dvosklopčni samodejni menjalnik. Ponudbo sestavljata še pet- in šeststopenjski ročni menjalnik.
Za vstopno opremo dodatek
Najbolj osnoven paket opreme lahko za doplačilo 1.500 evrov kupci dopolnijo s paketom comfort, ki med drugim vključuje 15-palčna lahka platišča, sredinski naslon za roko, MMI infontament, samodejno klimatsko napravo, meglenki spredaj, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki športen usnjen volan ...