Avto
13 ogledov

Zmore hitreje za manj denarja

Audi A6
1/13
SAA
Audi je na slovenske ceste pripeljal prenovljeno poslovno limuzino višjega razreda in karavana z oznako A6. Prenova je temeljila na bolj čistih in hkrati bolj učinkovitih pogonskih motorjih. Cene se začnejo pri 43.500 evrih.

V preteklosti je imel Audi kar nekaj težav v boju za poslovne kupce, ki so se odločali za glavna konkurenta BMW serije 5 in mercedes-benza razreda E. Zdaj je že nekaj časa drugače, predvsem od prve predstavitve zadnje generacije modela leta 2011. Tudi po zaslugi različice ultra z učinkovitim in varčnim pogonskim agregatom, ki postavlja razredna merila.

Dobil je napredne žaromete

Največja novost na zunanjosti je napredna tehnologija doplačlivih matričnih LED žarometov kombiniranih z dinamičnimi smerniki (serijsko je opremljen z biksenonskimi žarometi), ki smo jih spoznali že v različicah A8 in A7. Spremenili so še režo hladilnika, žaromete, odprtine za dovod zraka, zadnje luči, izpušne cevi ...

Audi A6 | Avtor: SAA SAA
V notranjosti so spremembe minimalne. Kozmetična prenova prinaša nove barve, sprednja sedeža lahko hladita in masirata potnika, infontament je še naprednejši in zmogljivejši. Novost v povezavi z infontamentom je podpora hitrega LTE omrežja, ki prinaša prilagojene spletne storitve, na primer voznik se lahko z novimi aplikacijami na hitro pozanima o prihodu vlakov, odhodih in prihodih letal ... Pomembne prikaze lahko voznik spremlja preko opcijskega projekcijskega (head-up) sistema zaslona.

A6 Ultra s porabo 4,2 litra

Največ novosti je pri ponudbi motorjev, ki je bila temeljito prenovljena, predvsem v smeri nižje porabe, a ne na račun moči. Prav nasprotno. Pri Audiju zagotavljajo, da je poraba v povprečju nižja za 22 odstotkov, kar se pozna tudi "na denarnici", proizvajalec pa navaja, da so hkrati moč dizelskih motorjev povečali za 20 kilovatov, pri bencinskih pa do 22 kilovatov.

Motorna paleto se sestoji iz treh bencinski TFSI in pet dizelskih TDI agregatov, z razponom moči med 110- in 245 kilovatov. Izpostavljamo model TDI Ultra s kapaciteto motorja dveh litrov, ki po podatkih proizvajalca v zrak izpusti 109 gramov CO2 na kilometer, normna poraba v kombiniranem ciklu pa je 4,2 litra.

Audi A6 | Avtor: SAA SAA


Menjalniki so trije, šeststopenjski ročni, 7-stopenjski S tronic in 8-stopenjski tiptronic. S štirikolesnim pogonom quattro je opremljen 3.0-litrski TFSI  agreagat, ki  je na voljo v S6 in RS6 različicah  ter v kombinaciji z vsemi šestvaljnimi dizelskimi agregati. Prenovljen je tudi pustolovski allroad quattro, ki ga lahko poganja trilitrski TFSI agregat ali dizelski šestvalniki.

Najcenejši v ponudbi je varčni 2,0-litrski TDI ultra model, ki stane po ceniku 43.500 evrov, najcenejši bencinski predstavnik, 1.8 TFSI z 140 kilovatov moči, stane 43.900 evrov. Avant (karavan) je za 2.850 evrov dražji, allroad quattro stane vsaj 62.780 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.