BMW je predstavil še največji kronski M-original. To so tisti avti, ki imajo poleg črtke M le eno številko v imenu.
M8 gran coupe je seveda vse tisto, kar je že običajni M8, plus 231 milimetrov daljša razdalja, ki gre v prid delitvi huronskih pospeškov in športnega udobja z dvema odraslima potnikoma zadaj. Slednja imata na voljo primerno veliko prostora za noge, telo jim hladijo namenske zračne reže in klimatska naprava, telefone pa polnijo dodatni USB priključki.
Morda največja dodana vrednost M8 GC je njegova celostna zunanja podoba, ki je dovršena, kot je le malo štirivratnih avtov na cestah. Tudi s tem jasno nakazuje, da naj se mercedes-AMG GT štirivratnež ne počuti več tako samozavestnega.
Motor je isti kot v kupeju. Torej V8, 4,4 litra prostornine in tistih 441 kilovatov (600 KM), ki v verziji competition skupaj z drugimi športnimi dodelavami dvignejo pulz še višje, vse do 460 kW (625 KM). Pospešek do 100 km/h s tem štirivratnikom traja 3,2 sekunde, kar bi moralo povsem zadostovati za nenavadno odzivanje obraznih mišic vseh prisotnih.
Tudi vse ostalo - podvozje, zavore, izpuh, športni videz, so takšni, kot si predstavljamo od M modela letnik 2020.
dezurni@zurnal24.si