Avto
22 ogledov

Lev zarjovel po novem taktu

Peugeot 407 SW je še vedno zapeljiv in tehnološko napreden karavan, ki je z novi
1/14
Žurnal24 main
Z novim 2,2-litrskim dizelskim motorjem HDI je koncern PSA zapolnil vrzel med 2,0- in 2,7-litrskima dizelašema. Ne več najmlajšega peugeota 407 SW agregat precej poživi.

Štirivaljnik s po štirimi ventili na valj in dvema odmičnima gredema se ponaša z dvema turbinskima polnilnikoma, ki vsaj na papirju omogočata zvezno delovanje od najnižjih obratov dalje. Rezultat je končna moč 125 kW (170 KM) (stari 2,2 HDi le 95 kW/128 KM) pri 400 obratih in navor 375 Nm, ki ga motor dosega že od 1.500 obratov dalje. Končna hitrost je 221 km/h, pospešek 0-100 med devetimi in desetimi sekundami.

Kljub vsemu naštetemu pa se v praksi motor v nižjih vrtljajih obnaša lenobno in se veliko bolje počuti v višjih vrtljajih, tudi zaradi prestavnih razmerij šeststopenjskega menjalnika. Ta dovoljuje ekonomično vožnjo tudi pri visokih hitrostih, vendar včasih malce ponagaja zatikanje ročice. Poraba goriva na testu je znašala med 7,5 in 8,0 litri, tovarna obljublja manj.

Ostale lastnosti peugeota 407 SW so znane že dolgo. Na zunaj kljub letom deluje še vedno sveže in drugačno. Notranjost v testnem vozilu z opremo (sport premium pack) je udobna, popestrijo jo "kovinski" in usnjeni dodatki. Pravšnjo lego za volanom lahko najde vsak, sam volan lepo sede v roko in daje prave informacije o stanju na cesti. Merilniki so pregledni, stikal na osrednji konzoli je mnogo, a se da nanje hitro navaditi.


Motor vestno opravlja svoje delo, vendar še rajši v nekoliko višjih obratih.

 

Zmoti pa nekaj nevsakdanjih in celo motečih rešitev, kot je izklapljanje klimatske naprave le prek osrednjega informacijskega menija, odročna postavitev stikal za odpiranje stranskih stekel pri sopotniku ali zgolj nekajsekundno prikazovanje funkcij potovalnega računalnika (npr. trenutna poraba). Za lepoto je potrebno potrpeti tudi pri stranskih ogledalih, ki so občutno premajhna za avtomobil, dolg 4736 mm. Na voljo je sicer obilica elektronskih pomagal, zato je lahko voznik brez skrbi tudi v primeru, da mu začenja zmanjkovati tlaka v pnevmatikah ... Za udobnejšo vožnjo potnikov poskrbi panoramska steklena streha, na zadnji klopi je prostora dovolj.

Prtljažnik meri za karavan zelo povprečnih 489 litrov, ki pa so temeljito obdelani. Za koristno se izkaže posebna mreža za pritjevanje predmetov, manjše predmete je mogoče v zadek spraviti zgolj z dvigovanjem zadnjega stekla. Vožnja je, tudi zaradi motorja, zelo udobna. Neravnine avtomobil pobira mehko, zvočna zatesnjenost je zelo dobra. Kljub dolgemu "rilcu" in razmeroma kratki medosni razdalji 2725 mm se 1811 mm širok in 1471 visok avtomobil obnaša stabilno, čeprav se v ovinkih rad nagiba. Sproščanju dirkaških nagibov voznika pa vozilo vseeno ni namenjeno.

Največji peugeotov karavan je torej dobil zanimiv motor, ki se zelo dobro poda njegovim meram. Zanj je potrebno odšteti 32.520 evrov.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.