Francoska premijska znamka DS je v sodelovanju z muzejem Louvre v Parizu predstavila različico, preprosto imenovano "louvre". Gre za novo "inspiracijo", kot pri DS imenujejo različne oblikovne in vsebinske pristope pri izdelavi svojih avtomobilov.
Omejena edicija "louvre" temelji na opremi grand chic, od ostalih doslej znanih inspiracij pa razlikuje tako glede nekaterih elementov kot po vsebini. V duhu verjetno najbolj znanega in najbolj obiskanega muzeja na svetu, v katerem najdemo nekatere najbolj znane umetnine sveta, ima avto posebne oznake, stebrički in streha z nosilci vred pa so v posebnih sijajni črni barvi. Pogled od blizu razkriva, da so v okvirih vzvratnih ogledal z laserjem vgravirane piramide, ki so seveda zaščitni znak slovite ustanove, posebnost avta je tudi dizajn 20-palčnih platišč.
V skladu s francoskim rokodelskim duhom strojenja usnja je notranjost odeta v posebno "bazalt" črno nappa usnje, medtem ko 3D piramide spet srečamo na zračnikih. Kupec sicer lahko izbira med štirimi različnimi barvami zunanjosti.
Morda največja posebnost avta pa je vsebina multimedije, saj je na 12-palčnem zaslonu mogoče pobliže spoznati 182 najbolj znanih umetnin iz Louvra tako prek fotografij kot večjezični razlagi - kip Samotraške Nike, Da Vincijeva Mona Lisa, Veronesejeva Svatba v Kani, Splav Meduze Theodora Fericaulta, Svoboda vodi ljudstvo Eugena Delacroixa ... Umetnine so izbrali v sodelovanju s strokovnjaki iz Louvra in skupaj predstavljajo vsako zbirko in oddelek.
In še češnja na torti - vsak kupec posebne edicije "louvre" prejme neomejeno vstopnico za stalne in začasne zbirke v Louvru, pa tudi časovno omejene vstopnice za stotine drugih muzejev po svetu.
Za avto sta rezervirani obe različici s priključnim hibridom E-TENSE, torej tako tista na štirikolesni kot na prednji pogon, dva močna bencinska motorja in en dizel. Prodajali ga bodo po vsem svetu, a le v omejenem številu držav.
Kot je znano, je DS pred kratkim predstavništvo in prvo prodajalno odprl tudi v Sloveniji.