Pri MAN-u namreč pravijo, da se čas za predstavitev trenutno zdi neugoden, saj prodaja upada in letošnje leto pričakujejo vsaj desetodstotni padec prodaje. Po napovedi strokovnjakov iz švicarske banke UBS je čas za predstavitev kljub temu pravi, saj naj bi se prevozniški sektor v Evropski uniji, kjer MAN proda največ tovornjakov, v naslednjih dveh desetletjih povečal kar za 40 odstotkov.
Drugačni kriteriji kot pri osebnih avtomobilih
V segmentu težkih gospodarskih vozil se življenjska doba vozil pač meri drugače kot v segmentu osebnih vozil. Predstavnik nemškega prometnega ministrstva Martin Bulheller je pojasnil, da kupce osebnih avtomobilov namreč pri nakupu najbolj zanimata videz in nakupna cena njihovega novega avtomobila, podjetja, ki se ukvarjajo s prevozi, pa morajo poskrbeti, da bodo s tovornjaki ustvarila dobiček. Zato jih poleg nabavne cene zanimajo tudi stroški obratovanja v vsej življenjski dobi vozila. In v tem primeru bo MAN z novim tovornjakom ob ponovnem povečanju povpraševanja v prednosti pred drugimi ponudniki.
MAN bo nove tovornjake sprva izdeloval v Münchnu, Steyerju in Krakovu, pozneje pa tudi v St. Petersburgu. Motorje zanje bodo izdelovali v Nürnbergu. V njihovi proizvodnji bo sprva zaposlenih več kot 6.000 delavcev, pozneje pa bodo njihov število po potrebi povečali.
MAN-ov tovornjak nove generacije bo namreč v primerjavi s predhodnikom porabil do osem odstotkov manj goriva, pri čemur mu bodo pomagali novi turbodizelski motor z novim softverom, izboljšana aerodinamika in digitalni pripomočki za pomoč vozniku pri vzdrževanje gospodarnega sloga vožnje. Poleg tega bo zaradi novih sestavnih delov in neposredne povezave s špediterjevo centralo in servisno delavnico bolj preprosto in hitrejše tudi vzdrževanje. MAN bo ponudbo sčasoma nadgradil tudi z novimi digitalnimi storitvami, ki bodo uporabnikom omogočale bolj preudarno in gospodarno uporabo vozil.
Obisk postajališč in počivališč
MAN-ovi projektanti so med razvojem novega tovornjaka s 700 različnimi prototipi obiskovali tudi postajališča in počivališča za tovornjake, kjer so jih neposredno predstavljali voznikom. Njihove kritike in nasvete, kako bi jih lahko izboljšali, so uporabili pri nadaljnjem razvoju nove generacije tovornjakov, ki naj bi bili zato bolj prijazni do uporabnika. Izkušnjam z vsakdanjo uporabo so prilagodili predvsem spalni del in voznikov delovni prostor, kjer so sprva načrtovane video kamere za nadzor okolice dopolnili z dodatnimi vzvratnimi ogledali, veliko upravljanja pa so namesto za dotik občutljivemu zaslonu spet zaupali klasičnim stikalom. Za udobje in varnost poleg drugih pripomočkov skrbijo tudi asistenta za menjavo voznega pasu in vožnjo v zastojih ter doplačilni pomočnik pri zavijanju, ki poskrbi za zaščito pešcev in kolesarjev v mrtvem kotu.
MAN je leta 2018 večinoma v Evropi prodal 95.000 tovornjakov in z njimi ustvaril 9,1 milijarde evrov prometa. Skupaj s švedsko Scanio in južnoameriško znamko VW Camionhes tvoril Volkswagnovo hčerinsko podjetje Traton. Na Kitajskem ni zastopan, saj tam deluje Tratonova podružnica Sinotruk, prav tako pa tudi ne v ZDA, kjer je Traton prevzel tamkajšnjo znamko Navistar.
MAN bo tovornjake sprva ponudil le z dizelskimi motorji, vendar pa so med razvojem predvideli tudi morebitno uporabo drugih pogonskih alternativ. Do leta 2024 namreč načrtujejo serijski električni pogon, ki bo pred tem na voljo v omejenih serijah, za tiste, ki jim cena ni najpomembnejša, zaradi narave dela pa so se pripravljeni sprijazniti tudi z omejeno infrastrukturo za polnjenje baterij.
Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite -- Bredhot.Com
40 % a so zmešani,pri nas avtoceste toaj razširit za dva pasova ali veČ,oz.za 50 % zmanjšat in preselit na železnico.