Novinka bo prišla na trg komaj leto dni za izvirnikom, za katerega se v Rüsselsheimu radi pohvalijo, da so zanj v šestih mesecih prejeli že 160 tisoč naročil. Pri tem se oplovci sklicujejo tudi na več kot 50-letno zgodovino izdelave karavanov, saj je bil prav njihov rekord caravan leta 1953 začetnik novega avtomobilskega tipa vozil.
Karavanska astra je oblikovno zvesta osnovni izvedenki, kar pomeni dinamično zasnovo, sprednjega, pa tudi zadnjega dela. Seveda pa je predvsem prostornejša, saj je v prtljažniku v osnovi prostora za 500 litrov prtljage. Novost med karavani kompaktnega razreda pa je preprosto zlaganje zadnjih sedežev s pritiskom na gumba v prtljažniku. Zadeva se imenuje FlexFold Rear Seat. Takrat prostornina naraste na 1.550 litrov, prevažati pa je mogoče do 1.835 mm dolge predmete. Standardno je tudi FlexiRide podvozje s tremi nastavitvami trdote, kar je prav tako redkost v razredu. Avtomobil pa bo seveda proti doplačilu dobavljiv tudi z drugimi sladkorčki, v prvi vrsti AFL-žarometi, pa ergonomičnimi sedeži, pomožnim elektronskim sistemom za vleko prikolic ...
Avtomobil bo poganjalo osem motorjev. Omeniti velja novega 1,4-litrskega turbaka z 88 kW (120 KM) moči. Vsi motorji bodo kmalu lahko opremljeni tudi s sistemom stop&start, obeta se tudi "zelena" ecoFlex različica s 70 kW (95 KM).