Mercedes-AMG one velja za formulo 1 z registrsko tablico. Mercedes je namreč šel celo prek zastavljenih inženirskih meja, da je lahko v serijski avto vgradil tehnologijo iz dirkalnika F1 in ga homologiral za vsakdanjo rabo. Kako dober športni avto so ob tem naredili, med drugim priča podatek, da je one trenutno najhitrejši serijski avto na progi Nürburgring.
Poganja ga V6 z 1,6 litra prostornine, hibridni pogon pa ima skupno sistemsko moč kar 782 kW (1.063 KM). Pospešek do 100 km/h je 2,9 sekunde, najvišja hitrost pa omejena na 352 km/h. Ob vseh teh številkah se sliši kar neverjetna poraba, po normnem ciklu le 8,7 litra na 100 kilometrov. Avto stane okoli tri milijone evrov, vseh 275 primerkov pa so petični kupci razgrabili še preden se je serijska proizvodnja sploh začela. In rabljeni bodo dosegali še veliko večje cene, zato velja one za odlično bogataško naložbo. Želel bi si ga tudi marsikateri običajen smrtnik.
Vrtoglavi znesek servisa
Ampak ... Pri nemškem Auto mot und sport so prišli do podatkov, kako je s stroški rednega vzdrževanja. Klasični servisni interval z menjavo olja je za one razmeroma zelo kratek, na vsega 5.000 prevoženih kilometrov. Vsakih 50.000 kilometrov ali vsaj enkrat na leto pa mora avto skozi generalni servisni postopek, ki vključuje popoln pregled vseh ključnih komponent. Odvisno od stopnje obrabe in potreb po menjavi lahko ta strošek naraste do neverjetnih številk. Kot poroča Auto motor und sport, so jim pri Mercedes-AMG odgovorili, da lahko račun doseže do 850 tisoč evrov!
Po štirih letih intenzivne rabe ali 200 tisoč prevoženih kilometrih bi torej za servis že "zmetali" več kot stane ta pregrešno dragi avto. Je pa res, da bi le malokateri lastnik s takšnim draguljem ravnal kot z običajnim prevoznim sredstvom za prevoz v trgovino ali na službeno pot.
In nato nasedeš na prvem ležeče policaju 😁😅😱