Vožnja po slabih cestah je zahtevna tudi za avtomobilska kolesa in gume, ki so vedno v neposrednem stiku s podlago. Platišča se pogosto upognejo, gumam pa se lahko poškoduje nosilna struktura. Pogosto je prvi znak za poškodbo gume ali pnevmatike tresenje volana, na gumi pa se lahko pokažejo izbokline, ki zahtevajo njeno zamenjavo.
Nasvet strokovnjaka Žana Umka
Vsi vemo da je sol eden najhujših sovražnikov avtomobila. Motor se še nekako zaščiti z zaščito motorja, podvozje in še posebej platišča in pnevmatike pa so zelo izpostavljene njenim vplivom. Začnimo pri jeklenih platiščih, ki zaradi soli začnejo rjaveti. Korozija škoduje strukturi jekla, zato se lahko platišča upognejo na predelih, kjer jih je korozija najbolj prizadela. Vulkanizerji lahko s centriranjem težavo rešijo, če platišča niso preveč poškodovana. V skrajnem primeru lahko pride celo do puščanja platišča. Aluminijasta platišča so na korozijo bolj odporna, se pa pojavi problem razjedanja platišča in poškodb laka, kar ni videti najlepše. Zato je najbolje, da platišča ter tudi ves avtomobil redno čistimo.
Sedaj pa pnevmatike. Sama struktura zimske pnevmatike je mehkejša, zato jo lahko hitreje poškodujemo. Izbokline se pojavijo zato, ker se poškoduje bočnica pnevmatike, do tega pa pride predvsem tedaj, ko je avtomobil parkiran na kakšnem robu, saj je vsa teža tistega dela avtomobila osredotočena le na eno točko na pnevmatiki. Lahko pa pride tudi do poškodb med vožnjo, ob močnem udarcu v kakšno luknjo, ki je zaradi zimskih razmer ne vidimo, ali pa če oplazimo pločnik.