Tudi novi citroën C4 grand picasso je narejen na novi PSA platformi EMP2, zaradi česar je v primerjavi s predhodnikom za 60 kilogramov lažji, z uporabo lahkih materialov za karoserijo pa so prihranili še dodatnih 40 kilogramov.
Pet ali sedem sedežev
V primerjavi z manjšim bratom je s 459 centimetri za 16 centimetrov daljši, sedem sedežev pa je razporejenih v tri sedežne vrste. Medosna razdalja je podaljšana na 284 centimetrov, prostornina prtljažnika meri 645 litrov, če sedeže v drugi vrsti pomaknemo naprej, dobimo za 725 litrov prostora. Če postavimo še tretjo vrsto sedežev, v prtljažniku ostane za 170 litrov prostora. Pri Citroënu bodo tistim, ki ne želijo stalno v zadku prevažati dveh sedežev, ponudili možnost nakupa zgolj petih sedežev. Je pa zato možno v obeh različicah prvi sopotnikov sedež prekucniti, kar omogoča prevoz skoraj tri metre dolgih predmetov.
Dva bencinska in trije dizelski agregati
Z manjšim modelom si deli tudi napredne pripomočke, kot so aktivni tempomat, opozorilnik pred naletom in samodejno zaviranje v sili. S pomočjo slike na velikem 12-palčnem osrednjem ekranu ima voznik med parkiranjem 360-stopinjski pogled na okolico vozila. Stari robotiziran menjalnik je nadomestil nov, samodejni menjalnik.
Motorno paleto sestavljata dva 1,6-litrska bencinska motorja, VTi 120 z 88 kilovati moči (120 KM) in THP 155 s 115 kilovati moči (155 KM), ter trije turbodizelski motorji z razponom moči od 68 do 110 kilovatov. Zanimiv je najšibkejši dizel, e-HDi90, ki v zrak na prevožen kilometer izpusti le 98 gramov CO2.