Francoski 1,5-litrski turbodizelski motor, ki ga Mercedes-Benz uporablja pod oznako 180d v razredih A, CLA in B bo v naslednjem modelnem letu nadomestil večji dvolitrski dizel iz lastne proizvodnje.
Mercedes-Benz in Renault že leta tesno sodelujeta. Na nekaterih območjih pa bo sodelovanje omejeno. Za zdaj je znano, da novi Smart ne bo več sorodnik twinga. Oba sicer proizvajajo v Revozu v Novem mestu. Razvoj in proizvodnja Smarta se bo preselila na Kitajsko.
Poleg tega so po francoskih medijih pricurljale informacije o postopnem ukinjanju 1,5-litrskega dCi dizelskega motorja pod motornimi pokrovi vozil znamke Mercedes-Benz. Nemška znamka jih uporablja pod kodnim imenom OM608. Kljub temu to ne pomeni konca dizelskih motorjev v teh modelnih linijah. V Stuttgartu je padla odločitev, da bodo motor zamenjali z večjim, dvolitrskim z lastnim podpisom.
Motor ima kodno ime OM654q, proizvajalec avtomobilov pa ga že uporablja v novih SUV-jih GLA in GLB. In, ker je naslednik najšibkejšega dizla, je uglašen na moč 85 kW, oznaka 180d pa ostaja.
Kupci naj bi bili v prvi vrsti nekaj na boljšem zaradi povečanja navora, saj bo 280 Nm namesto, 260 Nm, na voljo v širšem območju vrtljajev. Skupaj z motorjem 1,5 dCi bodo upokojili v svojih vozilih tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko podjetja Getrag, ki ga bo znova nadomestil menjalnik z dvojno sklopko, vendar z osmimi prestavami.
V Mercedesih pa ostaja motor 1.3 TCe, ki je plod skupnega nemško-francoskega sodelovanja, pa tudi novi mali dostavnik mercedes-benz citan, ki bo spet "preoblečen" renault kangoo. Iz njega naj bi izhajala tudi bolj udobna osebna različica - povsem novi razred T. Mercedes-Benz je že spomladi ustavil proizvodnjo prodajno neuspešnega poltovornjaka, razred X, ki je bil luksuzni derivat renaulta alascana, oziroma nissan navare.
Motor pod 2000ccm ni nič še dobro da niso kje našli dvovalnika z večjo turbino od samega motorja
Mercedes z Renaultovim motorjem : eksplozivna kombinacija :)