Podatki so impresivni, saj je pospešek od 0 do 100 km/h 6,7 sekunde, pri čemer je zaradi možnosti tehnologije izklopa valjev izpust CO2 114 gramov na prevožen kilometer poti. 1,5-litrski motor EcoBoost je hkrati prvi Fordov trivaljni motor s sistemom za izklop valja, s čimer so zagotovili dodatno zmanjšanje izpustov CO2.
Valj vklopi in izklopi hitreje kot pomežiknemo
Tehnologija izklopa valja samodejno prekine dovod goriv, kar vpliva na delovanje ventilov enega od valjev motorja pri pogojih, ki ne zahtevajo polne zmogljivosti. Na primer pri umirjeni vožnji brez pospeševanja. Tehnologija lahko izklopi, ali ponovno vklopi valj v 14 milisekundah – 20-krat hitreje, kot traja, da pomežiknemo –, da je vozniku v hipu na voljo polna zmogljivost.
Arhitektura trivaljnega motorja, to je prvi model oddelka Ford Performance s trivaljnim motorjem, zagotavlja visok navor pri nizkih vrtljajih. Zmogljivost dodatno poveča novi turbopolnilnik z optimizirano zasnovo turbine, ki hitreje vzpostavi tlak in zmanjša zamik za odzivnejšo in zabavnejšo vozno izkušnjo. Povsem iz aluminija izdelani motor je opremljen z vgrajenim izpušnim kolektorjem, ki izboljša učinkovitost motorja, saj mu pomaga hitreje doseči optimalno temperaturo, s skrajšanjem poti izpušnih plinov med valji in turbopolnilnikom pa tudi hitreje zagotovi navor. Na voljo bo tudi tehnologija s filtrom trdnih delcev, ki zmanjša izpuste saj.
Izboljšan oprijem
Tretja generacija je obenem prva fiesta ST z možnostjo izbire voznih načinov. Voznik lahko izbere način Normal, Sport in Track, ki mu s prilagojenimi nastavitvami motorja, krmiljenja in nadzora stabilnosti kar lahko voznik izkoristi pri vožnji v najrazličnejših pogojih od avtoceste do dirkališča.
Vozni načini v Fiesti ST prilagajajo tudi tehnologijo za elektronsko izboljšanje zvoka (Electronic Sound Enhancement – ESE) in aktivni krmilni ventil zvoka izpušnega sistema.
Dinamično podvozje nastavljeno v oddelku Ford Performance dopolnjuje izboljšana tehnologija za nadzor vektorjev navora, ki izboljša oprijem na cestišču in zmanjša podkrmiljenje z zaviranjem notranjega sprednjega kolesa. Tristopenjski ESC vozniku omogoča izbiro med posegi sistema v vseh ustreznih primerih, omejenih posegih pri znatnem zanašanju in popolnim izklopom sistema.
Fiesta ST naslednje generacije bo naprodaj v začetku leta 2018, kupci pa bodo lahko izbirali med različico s tremi in petimi vrati. Ford ponuja veliko možnosti prilagajanja vozila osebnemu okusu, s katerim lahko kupec še nadgradi športno obliko z dirkaško mrežico hladilnika motorja in ekskluzivnimi 18-palčnimi platišči iz lahke zlitine.