Ford mustang je lani prihrumel tudi v Slovenijo in v hipu osvojil naša srca.
A v ZDA se stvari premikajo hitro in po dveh letih in pol od prvega prihoda na trg je že čas za manjše popravke.
Na zunaj ima mustang modelnega leta 2018 (da, Američani so res hitri) ostrejši pogled, kar gre zasluga širšemu vstopišču zraka, rahlo spremenjenim lučem in agresivnejšemu odbijaču. Nos je za dva centimetra nižji, tudi zadnje luči so osvežene in sedaj rahlo zaobljene, medtem ko ima različica GT dodano majhno krilce.
Znotraj so "izboljšali površine za dotik", kar lahko prevedemo, da so uporabili mehkejše materiale, opcijsko pa je odslej na voljo 12-palčni zaslon namesto analognih merilnikov. Mustang je odslej vrhunski tudi po aktivni varnosti, saj prepoznava nevarnost trka v pešce, opozarja na varnostno razdaljo, na nedovoljeno prehajanje pasov, na nezbranost ...
En motor manj, deset prestav in boljše vzmetenje
Pri pogonu bosta odslej na voljo le še 2,3-litrski ecoboost in 5,0-litrski V8, kar pa za Evropejce ni kakšna posebna novica, saj na novo upokojenega 3,7-litrskega V6 motorja že doslej nismo poznali. Se pa lahko veselimo nove desetstopenjske avtomatike. Tisti, ki prisegajo na ročni način, pa so pri GT-ju dočakali uporabo dvomasnega vztrajnika in sklopke z dvema diskoma, kar naj bi olajšalo pretikanje.
Pri Fordu pravijo, da so posodobili tudi "kojota", torej petlitrskega osemvaljnika v GT, vendar še molčijo o morebitnem porastku moči.
Premiera pred navadnim občinstvom
Ford je novega mustanga sicer predstavil na avtosalonu v Detroitu, a ne kot je to običajno na medijskih dnevih na samem začetku dogodka, ko se tam tare novinarjev, temveč cel teden kasneje šele v torek pred čisto običajnim občinstvom. Marsikdo seveda s tem ni bil zadovoljen, a Ford v izgovor trdi, da so želeli zgolj uskladiti simultano premiero, ki se je dogajala tudi v Los Angelesu in New Yorku.
dezurni@zurnal24.si