Število modelov je bilo tokrat eno najbolj množičnih v zadnjem času, varnostni testi pa so pokazali na različno pripravljenost sodobnih avtomobilov pri pasivni in aktivni zaščiti potnikov. Sedem modelov je sicer dobilo vseh pet zvezdic, štirje so se morali zadovoljiti s štirimi, črna ovca z zgolj tremi zvezdicami pa je bil dacia logan MCV. Pri Euro NCAP so še enkrat več poudarili, da je rezultat romuna jasen pokazatelj skromnih ambicij, ki jih znamka že leta kaže na področju varnosti.
Tokratni testi so prinesli tudi več pomembnih dvobojev ali trobojev znotraj razredov. V ospredju so bili prestižni suvi, med katerimi je bil tudi macan, prvi model znamke Porsche v 17 letni zgodovini Euro NCAP-a. Tako kot tudi lexus NX in bolj ljudski kia sorento je prejel pet zvezdic, vseeno pa vsaj glede varnosti ni mogel zasenčiti land roverja discoveryja sporta, ki je dobesedno blestel in postavil najboljši rezultat tako pri varnosti odraslih potnikov kot pri obnašanju asistenčnih sistemov med vsemi testiranci.
Med seboj so se udarili tudi VW passat, ford mondeo in subaru outback. Vsi so se zelo izkazali, malenkosti so minimalne le pri zaščiti pešcev in asistenčnih sistemih.
Kako je mogoče, da Sorento nabije v varnosti vsaj dvakrat dražjega Porscheja? Hvala lepa za takšen nemški premium...
Dacia zgleda razbita boljše kot pa cela...