Avto
23 ogledov

Dobil rit in osnovni paket opreme

1/28
Žurnal24 main
Na trg je zapeljala limuzinska različica legacyja, ki je pričakovano nekoliko cenejši od karavana, in sicer za poldrugi tisočak evrov.

Med novosti pa štejemo tudi osnovni paket opreme, ki je sicer izgubil nekaj udobnostne (ne pa tudi varnostne) opreme, s tem pa se je cena spustila (občutno) pod 30 tisoč evrov.

Oblika izrazito športna

Oblikovno sta si različici seveda na moč podobni, razlike so vidne šele od C-stebrička dalje, ko se pri sedanu začne klasičen limuzinski zadek. Mere so prav tako na moč podobne, le v dolžino je limuzine manj, in sicer meter pokaže 4,73 metra (-4,5 cm). Tudi v višino merita enako, če izvzamemo strešne letvice, ki jih sedan, razumljivo, nima. Pri zunanjosti še vedno prevladuje športnost, enak je  zaključek strehe, ki proti zadku hitro izgubi naklon, kar spada pod domeno dinamičnosti. Oblika zadnjih svetil v veliki meri posnema tiste pri karavanu, kar ni slabo, saj so dovolj samosvoje.

V drugi vrsti enako prostoren ...
Kupejevsko oblikovana streha spodbudi vprašanje, ali bo notranjost za potnike glede prostora enako razkošna, a se izkaže, da je še vedno nadpovprečno prostoren v drugi vrsti, Tako za kolena kot za glave, saj sta zadnja sedeža dodatno vdolbena, kar pomeni, da bo tretji na sredini težko našel udoben položaj.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Voznikov delovni prostor je kot zunanjost dinamično ukrojen. Vse je tako kot pri karavanu, vključno s pomanjkljivostmi. Pod to štejemo nenastavljiv sredinski naslon za roke in impulzno odpiranje zgolj voznikovega okna, pa še to le navzdol. Ampak to so zgolj malenkosti.

... prtljažnik nekoliko manj uporaben
Prtljažnik v izmeri 486 litrov je kakovostno oblazinjen, rob prtljažnika pa ni previsok. Za podrtje sedežev v drugi vrsti je dovolj poteg ročice, s podrtjem pa klop s prtljažnim dnom tvori (skoraj) ravno dno. Glede prilagodljivosti je te sicer  manj kot pri karavanu, je pa sedan povsem primerljiv z najhujšimi konkurenti v segmentu.

Znana motorna paleta
Med motorji presenečenj ni. Še vedno lahko izbirate med dvema agregatoma (po en dizelski in bencinski) z močjo 110 kilovatov in 186 oziroma 350 Nm navora.  Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri doplačilu 1.200 evrov ga zamenja brezstopenjski CVT avtomatski. Vozne lastnosti tako na urejenih cestiščih kot zunaj njih so prav tako podobne kot pri karavanu, saj sta vzmetenje in štirikolesni pogon pri obeh enaka.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Novost je med opremskimi paketi, ki so po novem trije, in sicer sta dva dobila še bolj osnovnega, ki prinese tudi nižjo osnovno ceno modela. Ta paket je zdaj dobil tudi karavan, kljub nižji ceni pa ne trpi varnost, saj ima takšen legacy še vedno vso varnostno opremo vključno z ESC ter tudi kar nekaj udobnostne, kamor recimo štejemo dvoobmočno klimo. Krajši je le za ksenonska svetila, ogrevane sedeže, lita platišča in usnje na volanu. Ostalo je enako kot pri drugih dveh, seveda ima sport različica večji poudarek na športnosti (v obliki spojlerjev in športnega vzmetenja Bilstein).  Proti doplačilu si lahko omislite tudi usnje, navigacije za zdaj še vedno ni v ponudbi.

Cene se začnejo pri 28.490 evrih, kolikor boste odšteli za osnovno opremljenega bencinskega sedana. To ga postavlja za tisočaka in pol nižje kot enakega karavana. Za srednje založeni paket opreme je treba k ceni dodati štiri tisočake, za dizla pod motornim pokrovom pa še 1.400 evrov. Letos naj bi prodali okoli 50 legacyjev, od tega tretjino limuzinskih.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.