Avto
92 ogledov

Dars zaustavil proizvodnjo v Revozu

Peoirzvodnja v Revozu Andrej Leban
Omejitev tovornega prometa s strani Darsa po državi je ogrozila redno dnevno dostavo sestavnih delov za vozila, ki jih izdelujejo v novomeškem Revozu.

Zaradi prepovedi prometa za polpriklopnike in priklopnike na slovenskih avtocestah in hitrih cestah ter posledičnega zaprtja mejnih prehodov za tovrstna vozila bodo v Revozu ob tri in pol delovne izmene.

Omejitev so do zdaj povsod po državi že sprostili.

Član uprave Revoza Franci Bratkovič je v izjavi za medije povedal, da so morali zaradi pomanjkanja avtomobilskih sestavnih delov odpovedati drevišnjo polovično nočno in vse tri petkove delovne izmene. Nadaljevanje proizvodnje v dveh in pol izmenah pa ob boljših vremenskih razmerah načrtujejo v ponedeljek zjutraj.

Visoki stroški zaradi zaustavitve proizvodnje

Navedel je tudi, da jim bo zaustavitev proizvodnje povzročila približno 700.000 evrov stroškov. Odločite o zaprtju avtoceste in mejnih prehodov za tovorna vozila navsezgodaj, kljub temu da ni snežilo, pa jih v Revozu čudi, je dodal.

Če bi promet dovolili nekje do sredine dneva, ko na cestah še ni bilo nobenih posebnosti, bi namreč lahko v Revozu delali tako še drevi kot v petek dopoldne, je dejal. Njihova izguba bi bila s tem vsaj prepolovljena, je opozoril.

Dele za Revozova vozila sicer v Slovenijo dnevno vozijo po vseh štirih oseh njenega cestnega križa. Glede na to, da v Revozu zmanjšujejo dosedanjo proizvodnjo, pa bodo morali na novo preračunati načrte svojih dobav. Konkretnih ukrepov za nadomestitev navedenega izpada še nimajo, je še povedal Bratkovič.

Pozdravljajo preventivne ukrepe

Iz Revoza so tudi sporočili, da je, ker njihovi bližnji dobavitelji zagotavljajo dele po načelu sinhrone oskrbe, do težav danes najprej prišlo predvsem zaradi zaprtja meje s Hrvaško. V nadaljevanju dneva pa je bila ogrožena tudi oskrba dobaviteljev iz drugih držav.

V Revozu sicer pozdravljajo preventivne ukrepe in ustrezno odzivanje na izredne vremenske razmere s ciljem zagotavljanja večje varnosti, vendar je pri tovrstnih odločitvah treba upoštevati tudi vse možne posledice, in to predvsem v gospodarstvu, kjer so največje.

Komentarjev 11
  • Skippy 00:11 06.februar 2015.

    A tebi ni jasno, da zaloge stanejo in to precej, pa četudi samo 2 dnevne?

  • softundsicher 23:04 05.februar 2015.

    Nič hudega. Bodo nadoknadili. So pa zato trgovci prodali kako lopato in konzervo več.

  • antitrust 18:19 05.februar 2015.

    Bojo kupci twingca pač en dan dalj čakali na svojo kantico...matr je grd