Avto
21 ogledov

CR-V s pogonom spredaj za 22.900 evrov

Honda CR-V
1/14
Gregor Prebil
Honda je v četrto generacijo modela CR-V, ki je z začetkom prodaje na Japonskem leta 1995 oral ledino med SUV modeli, vključila številne novosti, hkrati pa ohranja uporabnost in prostornost, ki jim je v preteklosti prinesla lojalne voznike.

CR-V je za Hondo v Evropi pomemben model, s katerim se je leta 1997 v prvi generaciji prvič zapeljala na slovenske ceste. Takrat je bil to robusten avtomobil, ki so ga odlikovale dobre terenske zmogljivosti. 15 let kasneje je SUV trg obrnjen na glavo. Prodaja se oblika in uporabnost v mestni vožnji.

Evropski modeli posebni

V primerjavi s tretjo generacijo je doživel oblikovno evolucijo. Oblikovalci so poudarek namenili aerodinamiki, zato je vozilo za tri centimetre bližje asfaltu, nekoliko je tudi krajši, a znotraj nič manj prostoren. Posebnost evropskega modela so standardne LED dnevne luči spredaj in zadaj.

Honda CR-V | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Znotraj so materiali bolj kakovostni, obdržali pa so elemente, po katerem je japonska znamka znana. Prednji sedeži in volanski obroč so bolje prilagodljivi kot prej, vrata, ki odpirajo pot na zadnjo klop se odpirajo pod kotom 90 stopinj, zadnji sedeži se enostavno podrejo, s tem pa prtljažnik, ki z 589 sodi v razredni vrh, pridobi še dodatnih 1.080 litrov prostora. Prtljažnik v dolžino pogoltne za 14 centimetrov daljše predmete, znižali so tudi nakladalni rob, kar olajša nakladanje.

Dva motorja in menjalnika

Novost je pametni ključ za vstop in zagon motorja, novi so številni asistenčni sistemi, ki skrbijo za varnost med vožnjo, kar si lahko preberete v članku iz mednarodne prireditve, ko smo se prvič zapeljali z novo generacijo hondinega SUV modela.

Pri nas bosta kupcem na izbiro dva pogonska agregata, dizelski 2,2  i-DTEC s 110 kilovati moči (150 KM) in navorom 350 NM, ki je enako zmogljiv, kot prej, a so emisije s 171 gramov CO2 na prevoženi kilometer znižali na 149 gramov. Bencinski dvolitrski štirivaljnik je pridobil štiri kilovate in jih zdaj skupaj premore 114 (155 KM), emisije pa so s 192 g/km znižali na 173 gramov, z dvokolesnim pogonom, ki bo vstopni model pri nas, pa na 168 gramov.

Menjalnika sta dva, ročni šeststopenjski, ki je vedno opremljen s sistemom ugašanja motorja pri mirovanju Idle Stop. Novost je tudi stikalo ECON, ki spremeni način odziva na pedalko za plin, delovanje menjalnika in klimatske naprave in s tem zniža porabo.

Elektronsko razporejanje navora med kolesi

Ena večjih novosti je prilagajanje pogona na vsa štiri kolesa (AWD). Navor med kolesi zdaj prilagaja elektronika. To se pozna pri speljevanju, ko vozniki več ne občutijo zdrsevanja koles.

Honda CR-V | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Na izbiro so štiri stopnje opreme, že osnovna comfort pa je bogata in med drugim vsebuje pomoč pri speljevanju v klanec, nadzor pri spustu, indikator prestavljanja, samodejno ustavitev prostega teka, dvopodročno klimatsko napravo, tempomat, 17-palčna platišča, …

Cene za vstopni bencinski motor s pogonom na prednji kolesi se začnejo pri 22.900 evrih, štirikolesni pogon vozilo podraži za 3.000 evrov. Najcenejši dizelski model s pogonom AWD stane 28.490 evrov. Za slednjega v kombinaciji z opremo elegance naj bi se odločilo največ od 150 kupcev, ki naj bi se v prihodnjem letu odločili za nakup četrte generacije modela CR-V.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.