Nekdaj tako pogosta na naših cestah je imela štirivratna honda v predzadnji generaciji le še zelo obrobno vlogo, nekoliko je izstopala njena hibridna različica. Težko bi napovedali, da se bo z novo generacijo položaj avtomobila na trgu kaj bistveno spremenil, čeprav gre v osnovi za udoben, preudaren in tudi agilen avtomobil.
Civicu namreč zelo primanjkuje zunanjega šarma, ki je tako pomemben, da morebitni bodoči kupci avtomobil na cesti sploh opazijo. Precej bi pomagalo že, če bi bil podobnejši kombilimuzini, ki je bila skrojena posebej za evropske okuse. Tako pa se pozna, da so glavni trgi civica izven (zahodne) Evrope, zato je sprednji del razmeroma mlačen, le stežka ostane po kakšni posebnosti v spominu tudi zadek.
Prirejen udobju
Bogatejši od obeh paketov opreme pozna precej udobja; poleg parkirnih senzorjev pomagata kamera in asistent za speljevanje, dodano je usnje na volanu in menjalniku, sedeži so iz tkanine, a udobni tudi na daljših poteh.
Prtljažnik bi moral biti eden glavnih adutov pred kombilimuzino. S 440 litri je resda dobrih 40 litrov večji, vendar je druga sedežna klop le klasična in je avtomobil tako prikrajšan za zares inovativno zlaganje naslonjal in sedal iz petvratnika, kar bi precej povečalo uporabnost.
Motor le en
Podvozje je v novi generaciji štirivratne tišje in v ovinkih dokaj zanesljivo. Edini motor v ponudbi je varčen in prožen, v višjih vrtljajih pa prav radoživ, zato pospeški ne izostanejo.
Podatki o vozilu (honda civic limuzina 1.8 ES)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.798 cm
Moč: 104 kW (141 KM) pri 6.500 vrt.
Navor: 174 Nm pri 4.300 vrtljajih
Poraba na testu: 6,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 156 g CO2/km
Zmogljivosti: 200 km/h, 9,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.545 x 1.755 x 1.435, medosna razdalja: 2.675
Prtljažnik (v litrih): 440
Cena (v evrih in vključenim popustom): 19.490