V Sloveniji je bilo marca prvič registriranih 6.605 osebnih in lahkih gospodarskih vozil, kar je štiri odstotke več kot marca lani. Od tega je bila dobra polovica majhnih avtomobilov in avtomobilov spodnjega srednjega razreda. Število novih registracij se je v prvih treh mesecih v primerjavi z enakim obdobjem lani povečalo za osem odstotkov.
Kot so sporočili iz sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije, se je število prvič registriranih osebnih vozil marca na letni ravni povečalo za 0,23 odstotka na 5.909, število prvič registriranih lahkih gospodarskih vozil pa za okoli 53 odstotkov na 696.
Pri osebnih vozilih je med blagovnimi znamkami prvo mesto zasedel Renault, ki je z 977 prodanimi vozili zavzel 16,87-odstotni tržni delež. Sledili so Volkswagen (745 vozil oziroma 12,61-odstotni tržni delež), Opel (592 vozil oziroma 10,02-odstotni tržni delež), Peugeot (494 vozil oziroma 8,36-odstotni tržni delež) in Citroen (385 vozil oziroma 6,62-odstotni tržni delež).
Pri lahkih gospodarskih vozilih je bila najbolj priljubljena blagovna znamka Peugeot, ki je imela s 180 prodanimi vozili 25,86-odstotni tržni delež. Sledili so Volkswagen (158 vozil oziroma 22,70-odstotni tržni delež), Renault (152 vozil oziroma 21,84-odstotni tržni delež), Citroen (69 vozil oziroma 9,91-odstotni tržni delež) in Fiat (31 vozil oziroma 4,45-odstotni tržni delež).
V prvih treh mesecih je bilo prvič registriranih skupno 18.327 osebnih in lahkih gospodarskih vozil, kar je osem odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Pri tem se je število prvič registriranih osebnih vozil povečalo za 5,7 odstotka na 16.653, število prvič registriranih lahkih gospodarskih vozil pa za 37,2 odstotka na 1674.
18
ogledov
Clio še vedno daleč pred vsemi
V Sloveniji na vrhu najbolje prodajanih vozil ostaja Renault z modeloma clio in mégane, ki si ju je skupaj omislilo 643 kupcev. Nad 200 primerkov je uspelo prodati le še znamki VW s polom.