O avtomobilu, ki ga imajo pri Fiatu za most med uspešno preteklostjo in napredno prihodnostjo, je bilo že veliko napisanega. Svoje oblikovne, tehnološke in varnostne odlike je vsega 3546 milimetrov dolgo in 1627 milimetrov široko vozilce dokazalo z že omenjeno nagrado, pa tudi z nagradama EuroCarBody 2007 in Auto Europa 2008 ter petimi zvezdicami na testu EuroNCAP.
Modelsko paleto fiata 500 sestavlja skupno devet različic s po tremi motorji in tremi paketi opreme. Med motorji sta dva bencinska in en dizelski. Šibkejši bencinar ima prostornino 1,2 litra. Zmore 51 kW (69 KM), največji navor 102 Nm je pri 4500 Nm. 1,4-litrski 16V-motor ima na zalogi 73 kW (100 KM) in 131 Nm navora pri 4250 obratih. Dizelski multijet 1,3-litrski 16V-motor ima 55 kW (75 KM) in največji navor 145 Nm pri 1500 vrtljajih na minuto.
Paketi opreme se imenujejo pop, lounge in sport. Seznam osnovne serijske opreme je kar obširen, na njem med drugim najdemo ABS, ESP, električno upravljanje s prednjimi stekli, daljinsko zaklepanje, sedem varnostnih blazin in avtoradio MP3. Paket sport vključuje še ročno klimatsko napravo, športni usnjeni volan z ukaznimi tipkami, električno nastavljiva ogledala, lita platišča (185/55 R15), vmesnik Blue&Me , zatemnejena zadnja stranska okna ... Dodatni kit sport vključuje še posebno oblazinjene športne sedeže in nekaj kroma. Paket opreme lounge je mišljen kot alternativa sportu, zato se od njega razlikuje predvsem po dodatkih, ki poudarjajo udobje. Na seznamu tako najdemo deljivo zadnjo klop in stekleno streho z zaveso. Kit cromo doda še obilje kroma. Kot možnost pa so za doplačilo pri vseh paketih še številni drugi dodatki, s katerimi je mogoče vozilce narediti še bolj opazno.
Vstopni model pop bo v Sloveniji naprodaj za 10.500 evrov, modela lounge in sport pa za 12.500 evrov. V letu 2008 je za slovenski trg namenjenih 220 vozil, morebitnih kupcev pa bo verjetno še precej več.