Spark je pisan na kožo voznikom (še raje voznicam), ki potrebujejo majhen in okreten avtomobil za prebijanje skozi mestne uličice, in ki so mu zaradi navihanega videza in cene pripravljeni odpustiti kakšno pomanjkljivost.
PLUS, MINUS
|
Plus: prikupna oblika, okretnost, motor v višjih obratih
Minus: sedenje, ergonomija prikazovalnikov, motor v nižjih obratih, podvozje
|
Oranžne so bili tudi sedežne prevleke in bočne obloge v notranjosti, da bi avtomobil nemara lahko po opremi sodil celo v kakšen razred višje, pa je na nekaterih delih skušala prepričati plastika v barvi aluminija. Vendar je pregled in otip armaturne plošče stvari vrnil na dejansko mesto.
Gumbi za upravljanje so enostavno posejani na sredinski konzoli, prestavna ročica je dolga, in se rada zatakne. Tudi sicer v sparku kar nekaj stvari (razen seveda vrat, ki jih potrebno vedno dobro zaloputniti) deluje nekoliko premehko, kot recimo pedal sklopke ali ročica ročne zavore.
Sedeži v sparku so povprečni, za daljše proge premehki. Kolenom jemlje prostor rob armaturne plošče, medtem ko peta na nogi neprestano išče oporo zaradi zelo spolzkega gumijastega dodatka na tepihu. Paket premium poleg ročne klime vključuje tudi električni pomik zadnjih stekel. Odlagalnih površin je kar precej, preglednost iz vozila je dobra. Zadaj se pač sedi meram avtomobila primerno, sedeži so namenjeni torej predvsem otrokom. Temu primerno so hvalevredno nameščene zanke za pritrjevanje otroških sedežev. Prtljažnika je za 170 litrov, s pomočjo enostavnega zlaganja zadnjih sedežev, ki se delita v razmerju 50:50, ga je mogoče razširiti na 845 litrov.
Za velike hitrosti (najvišja je 156 km/h) sparkovo podvozje pač ni zgrajeno. V ovinkih se precej nagiba in ne mara pretiravanj, tudi kratke neravnine vam bodo sopotniki zaradi sunkov v zadnjo plat zamerili. Zavore so namenjene umirjeni vožnji, za pomoč v sili se zanašajo na ABS. Za pasivno varnost skrbita obe sprednji varnostni blazini.
Osnovni spark z opremo direkt je kupcem na voljo za 7250 evrov, testnežu pa je zaradi vse dodatne opreme (klima, meglenke, elektrika, odbijači in kljuke v barvi karoserije, strešna nosilca) cena poskočila na 9785 evrov. V razredu cenovno ugodnih superminijev je tako že velika gneča, saj se poleg sparka za svoj kos pogače borita tudi sonarodnjaka kia picanto in hyundai atos.