Nova platforma, ki bo rezultat sodelovanja, bo na voljo več avtomobilskim proizvajalcem, so pojasnili. Ob tem niso razkrili, ali na tem področju že sklepajo kakršne koli posle. "To je priložnost za samostojno vozeče vozne parke do leta 2021 in temelj za povsem nove poslovne modele v povezanem, mobilnem svetu," so zapisali partnerji.
Podjetja želijo razviti tehnologijo za avtomobil, v katerem voznik ne le da ne bo rabil držati rok na volanu, ampak bo med vožnjo lahko počel povsem druge stvari. Končna stopnja bodo avtomobili brez voznika.
Novico sporočili po tragičnem dogodku
Novico so sicer sporočili le nekaj ur zatem, ko je ameriški avtomobilski proizvajalec Tesla poročal o prvi nesreči samovozečega avtomobila s smrtnim izidom. BMW, Intel in Mobileye vztrajajo, da "prihodnost avtomatizirane vožnje obljublja spremembo življenja in družbe na bolje".
Kot so zapisali v BMW, je to po nakupu navigacijskega sistema Here od finske Nokie v sodelovanju z Daimlerjem in Audijem naslednji večji korak v smeri povsem avtonomne vožnje. Prvi mož Intela Brian Krzanich je dodal, da so za varno vijuganje v prometu in preprečevanje nesreč potrebni močni in zanesljivi elektronski možgani.
Avtomobili BMW serije 7 so že sposobni samostojnega parkiranja, prav tako ohranjajo vozilo na voznem pasu s primerno varnostno razdaljo glede na avtomobil pred njimi.