BMW digitalne storitve ponuja tako v avtomobilih kot tudi v širšem avtomobilskem svetu. Kot pravijo se kot BMW Group iz klasičnega avtomobilskega proizvajalca spreminjajo v tehnološko podjetje, uvajajo nove tehnologije, v ospredje postavljajo stranke ter digitalizirajo proizvodnjo in procese. Želijo postati premiumski ponudnik izkušnje mobilnosti, ki uvaja vse več povezav med avtomobilom, voznikom in njegovimi mobilnimi napravami.
Skupni imenovalec storitev je, da so prilagojene željam in potrebam svojih strank. V začetku 2019 so na slovenski trg lansirali portal za lastnike BMW-jev, ki se morajo za njegovo uporabo vanj prijaviti preko spletne strani ali aplikacije. V obrazec vpišejo številko šasije avtomobila in po potrditvi se ta poveže s portalom. Osnovne stvari, ki jih voznik vidi, so odvisne od preme vozila, a jih lahko na daljavo nadgradijo s storitvami na daljavo, ki so del opreme BMW-jev od marca 2019. Trenutno je aplikacija na voljo samo za Applove telefone, a jo razvijajo tudi za android.
Prilagoditev vozniku
Stranka si lahko v aplikaciji uredi cilj poti in jo pošlje v avto. Ta lahko med drugim prepozna, da nima dovolj goriva, da je potreben postanek in podobno, ter na to opozori voznika. Status poti in morebitno podaljšanje poti zaradi zastojev lahko deli tudi z voznikovimi znanci. Sistem lahko vozniku predlaga tudi čas, kdaj naj zapusti delovno mesto, da bo pravočasno prišel na cilj in upošteva tudi morebitno hojo do avtomobila in od njega do cilja poti. Možno je tudi upravljanje avtomobila na daljavo, naročanje avtomobila na servis in izbira servisnih opravil, avtomobil lahko voznika opozori, da je potrebno popravilo, na voljo pa je tudi pogovor z mehanikom, če se avtomobil iz neznanega razloga ustavi ob cesti. Storitev "concierge" pomaga vozniku pri iskanju različnih storitev ob poti.
Pri BMW-ju letos izpostavljajo predvsem vmesnik BMW intelligent personal assistant, osebnega asistenta, ki ga lahko voznik poimenuje po svoje. Gre za koncept umetne inteligence, ki nastavitve avtomobila prilagaja z učenjem na osnovi voznikovih vedenjskih vzorcev.