Antara po medgeneracijski prenovi stopa v korak z najnovejšimi Oplovimi smernicami, kar gre v veliki meri zahvala spremenjenim svetilom in maski motorja. V notranjosti so novi materiali, spremenjena je grafika prikazovalnikov, nova so platišča koles. Del serijske ponudbe je po novem električna ročna zavora, pomoč pri speljevanju navkreber (Hill Assist System), kot tudi indikator primernosti prestavljanja navzgor, ki veča učinkovitost porabe goriva.
Motorna paleta je konkretno prevetrena, saj vsi pogoni zdaj ustrezajo Euro V standardu. Povsem nov v ponudbi je 2,2 CDTi dizelski motor z dvema različicama moči (120 kW/163 KM in 135 kW/184 KM). Na bencinski strani je nov 2,4-litrski štirivaljnik, ki ima po novem 125 kW (170 KM) moči. Avtomobil je na voljo tako z dvo- kot štirikolesnim pogonom.
Motor se postavlja s prilagodljivim odpiranjem sesalnih in izpušnih ventilov, kar optimizira navor in zmogljivosti v celoti ter sočasno manjša porabo in emisije. Skozi posodobitev je šlo tudi aktivno podvozje, ki novi Antari zagotavlja večjo dinamičnost, boljše vozne lastnosti in potovalno udobje.
Nekoliko modificirana sta tudi ročni in avtomatski menjalnik.