Novinka je narejena na novi modularni platformi EMP2, ki med drugim ponuja možnost prilagajanja dolžine medosne razdalje, dolžine vozila in širino kolotekov, na njen pa bodo izdelovali tudi karavansko različico SW, ki k nam prihaja spomladi prihodnje leto.
Lažji in bolj prostoren
Prav modularna platforma in uporaba novih tehnike lažjih materialov je pripomogla, da je v primerjavi s predhodnikom avto lažji kar za 140 kilogramov., kar bistveno pripomore k nižji porabi in izpustom CO2 v ozračje. Za razliko od predhodnika jse je nekoliko zmanjšal, a ima daljšo medosno razdaljo in zato več prostora znotraj za potnike. Več prostora je tudi v prtljažniku, ki v osnovi meri 470 litrov.
Spredaj svetijo le LED diode
Po vzoru na konkurenčnega seat leona lahko zdaj žarometi spredaj v najbolj obdarjenemu paketu opreme svetijo v full LED tehnologiji, tudi zadaj imajo dnevne luči LED podpis. Zunanjost je zahvaljujoč skrajšanemu sprednjemu previsu, širšim kolotekom, znižanemu in bolj položnemu pokrovu motorja ter navpičnemu vetrobranskemu steklu robustna in hkrati bolj aerodinamična, zadek z lučmi s tremi kremplji je tipični Peugeotov.
Peugeot i-Cockpit
Skuša preprečiti nalet
Tehnične novosti vključujejo aktivni tempomat (za doplačilo), ki vključuje tri nivoje delovanja. Če je pred nami počasnejše vozilo samodejno zniža hitrost in pospeši, ko se počasnejše vozilo pred nami umakne, ali ga prehitimo. Če voznik ne zavira radar zazna, da lahko pride do trčenja in samodejno, za največ 20 km/h, sam zniža hitrost, hkrati pa voznika z zvočnim in vizualnim znakom opozori na možnost trčenja. Novost je možnost doplačil za kamero za vzvratno vožnjo in sistem štirih senzorjev, ki zaznavajo vozila v mrtvem kotu in voznika na to opozarjajo v vzvratnem ogledalu.
Samodejna klima in SMEG v drugem paketu opreme
Osnovi od treh paketov opreme prinaša ročno klimatsko napravo, ESP, šest zračnih blazin, nadzor tlaka v pnevmatikah, klasični tempomat in 15-palčna jeklena platišča. Naslednji nivo opreme med drugim dodaja dvopodročno samodejno klimatsko napravo, 9,7-palčni ekran na dotik, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (Hill assist), tempomat s prednastavitvami hitrosti in 16-palčna aluminijasta platišča. Najvišja oprema (Allure) k vsemu dodaja še usnjen volan in električni paket za vsa stekla v vozilu, parkirne senzorje spredaj in zadaj, ... Na seznamu doplačil je tudi povečana in zatemnjena panoramska streha, ki zdaj meri kar 1,44 kvadratnega metra.
Drugo leto kopica novih turbo motorjev
V motorni ponudbi so v začetku trije bencinski motorji z močjo od 60 do 115 kilovatov, ki moč na cesto prenašajo s pomočjo petstopenjskega oziroma šeststopenjskega ročnega menjalnika. Dizla sta dva, oba 1,6-litrska. Šibkejši ima 67 kilovatov moči in petstopenjski ročni menjalnik, zmoglivejši e-HDi s sistemom Stop/Start in šeststopenjskim ročnim menjalnikom pa 82 kilovati moči.
Štiri leta garancije
Peugeotova novost je štiriletna garancija. Cene za osnovi paket opreme in vstopni 1,2-litrski bencinski motor se začnejo pri 13.390, najdražji na ceniku je 1,6-litrski e-HDi agregt, ki v najbolje opremljeni različici stane 21.360 evrov.
Letos uvoznik namerava prodati 250 vozil, prihodnje leto pa skupaj s karavanom 1000. Najbolj zvesti kupci peugeota so stari nad 50 let, predvsem pa si želijo, da bi novinca vozilo več žensk, ki so do zdaj predstavljale manj kot 30 odstotkov kupcev serije 300.