Model 208 je bogatejši za dve posebni modelski izvedenki, športnega GTi z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati moči in stilsko dovršenega XY, ki naj bi z detajli vabil urbane moderne ženske.
Pri Peugeotu so 208 GTi namenili 1,6-litrski turbobencinski agregat s 147 kilovati moči (200 KM) in 275 Nm navora. Od 0 do 100 km/h pospeši v 6,8 sekunde, prvi kilometer pa prevozi v 26,8 sekunde.
Športna 208, ki je na voljo le s tremi vrati, na zunaj ni tako izrazito športna, kot smo vajeni pri konkurenčnih modelih, je pa dovolj drugačna, da jo ločimo od klasičnega modela.
V znamenju kroma in rdeče barve
Znotraj se sedi v športnih sedežih, ki so za osem milimetrov bližje asfaltu. Veliko je prepletanja in kombiniranja s šivi in športno rdečo barvo, ki jo najdemo na volanu, ročici ročne zavore, sedežih in varnostnem pasu pa tudi osvetlitev armaturne plošče je rdeče barve. Športno plat poudarjajo aluminijaste pedalke in počivala.
Izklopljivi ESP
V serijski opremi so med drugim šest zračnih blazin, parkirni senzorji, ekran na dotik (SMAG), samodejna dvopodročna klimatska naprava, zatemnjena stekla …Pri Peugeotu poudarjajo, da je prav zaradi veliko opreme za 70 kilogramov težji od navadne 208.
Letos je cilj prodati 15 modelov GTi, prihodnje leto pa še 10 več.
208 XY za prefinjene
XY po atraktivnosti ne zaostaja za športno izvedenko, gre pa za model, za katerega sta značilni maksimalna serijska oprema in prefinjenost.
Serijska oprema vključuje sistem ESP, tempomat, parkirne senzorje, kombinacijo mehkega usnja in alkantare, SMAG – multimedijski sistem z ekranom na dotik, stekleno panoramsko streho, dvopodročno klimatsko napravo, 17-palčne pnevmatike ...
V kombinaciji z najbolje prodajanim 1,6-litrskim THP bencinskim agregatom in kovinsko barvo, tremi vrati ter popustom stane 15.790 evrov. Cenejši od dveh dizlov je še 700 evrov dražji.