Ford v konceptu start skriva novega člana družine motorjev EcoBoost z direktnim vbrizgom in turbopolnilnikom, zato je oblika nekako v drugem planu.
Gre za 1,0-litrski trivaljni motor, ki je kombiniran z ročnim petstopenjskim menjalnikom. Trivaljnik ima ob pomoči turbopolnilnika popolnoma enake karakteristike kot 1,6-litrski štirivaljni motor 74 kW/100 KM), a emisija ne bo presegala 100 gramov CO2 na prevožen kilometer. Po vsej verjetnosti bo Ford mali motor ponudili v fiesti ter novi generaciji focusa, ki kmalu prihaja na tržišče.
Notranjost koncepta je preprosta, model start ima tudi komunikacijskim sistemom MyFord, ki vozniku nudi najsodobnejšo kombinacijo krmilnikov in zaslonov za upravljanje ključnih funkcij vozila. Koncept, ki je izredno dinamičen in zgrajen iz lahkih kompozitnih materialov naj bi bil nova evolucija serijskega forda ka, vendar pa je iz Forda prišla informacija, da avtomobila zaenkrat ne nameravajo ponuditi evropskemu tržišču.