Renault je v Slovenijo pripeljal povsem novega aduta

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest Foto: MatijaJanežič renault megane conquest
V živo smo si ogledali povsem novi Renaultov model.
Oglej si celoten članek

Renault je v Sloveniji uradno začel prodajati svojega novinca, renault megane conquest, za katerega pravijo, da je prvi v seriji modelov, s katerim bi radi spet osvojili avtomobilski segment C.

Kot je na predstavitvi megana conquest poudaril direktor podjetja Renault Nissan Adriatic Francois Delion, je megane conquest za njih poseben mejnik, saj takšnega avtomobila doslej še niso imeli v ponudbi.

Razkritje Renault razkril, kaj novega prihaja na ceste

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest

Malce drugačen je tudi njegov nastop. Delion je namreč povedal, da so v zadnjih dveh letih nove avtomobile vedno pristavljali z omembo dolgega izročila uspešnic, ki jih tudi sodobni modeli nadaljujejo. Ob predstavitvi megana conquest, ki se bo na večini trgov sicer imenoval arkana, tega ne morejo reči, saj pred njim niso imeli podobnega modela, ki bi ga lahko nasledil.

Avto Renault še letos uvaja veliko novost

A morda manjša izjema obstaja. Gre namreč za renault 16, s katerim so Francozi leta 1965 predstavili prostorno udobno ljudsko kombilimuzino, ki je bila tedaj nekaj novega. Tudi megane conquest naj bi sledil tej filozofiji, a za čase, ki so se spremenili in ko v nižji razred kot smo jih sicer vajeni uvaja razred SUV-kupejev.

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest

Na trgu že od 2019

Renault megane conquest sicer ni povsem novi model, saj ga ponekod prodajajo že od leta 2019. Iz tovarne v Moskvi, kjer ga malce drugačnega izdelujejo zgolj za ruski trg, jih je na ruske ceste zapeljalo že dobrih 30.000, iz tovarne v korejskem Busanu, kjer ga bodo izdelovali tudi za Slovenijo, pa so jih izdelali že okrog 38.000. Ti so se doslej uveljavili v Južni Koreji in Čilu, z letošnji letom pa bodo na voljo tudi v 38 evropskih državah, med katerimi je tudi Slovenija. V Evropi so sicer doslej zbrali okrog 10.000 naročil in tudi pričakovanja so velika, vendar pa je bilo na predstavitvi izpostavljeno tudi, da gre za tako novi model,  da točnih napovedi o prodajnih številkah ne morejo podati.

Potrjeno Renault po več desetletjih spreminja logotip!

Ime, ki ga bo megane conquest imel v Sloveniji, naj bi poudarjalo tudi vlogo, ki jo bo igral v avtomobilizmu. Ime megane opozarja na vlogo kompaktnega družinskega avtomobila, conquest pa ne napoveduje le Renaultovega naskoka na spodnji srednji razred, ampak tudi to, da bodo z njim naslovili nove kupce, ki jih križanci spodnjega srednjega razreda doslej niso zanimali. Kakšen je torej profil kupca megana conquest? Poleg družin tudi dinamični samski vozniki obe spolov, ljudje z aktivnim slogom življenja, prav tako pa tudi tisti, ki bi radi zgolj vzbudili vtis, da živijo dinamično življenje. Avtomobil naj bi torej bil zanimiv za prav vsakogar, glavna tarča pa bodo predvsem prestopniki iz športnih terencev ter kombilimuzin in karavanov segmenta C.

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest

Kaj torej megane conquest prinaša?

 Pri Renaultu pravijo, da kombinacijo močne avtomobilske osebnosti, prostornosti, visokega položaja sedenja in prijaznost okolju, saj so prav vse različice tudi hibridizirane, dve blago, ena pa zares, a brez pridevnika »priključni«, torej gre za »navadni« samopolnilni hibrid. Ker je megane conquest bolj dolg kot visok, je njegova silhueta zelo kupejevska, kar se odrazi predvsem na zadnjem delu, pripomore pa tudi k ugodnemu količniku zračnega upora.

Avto Kaj oblikovalec pravi o novem renaultu 5

Zaradi precej dolge medosne razdalje je veliko prostora tudi v kabini, kjer lahko odrasli udobno sedijo tudi na zadnji klopi, prtljažnik, v katerega se vstopa skozi velika dvižna vrata, poveča pa se s tretjinskim zlaganjem klopi, pa na bencinskih različicah meri 513, na hibridni, saj je podenj vgrajena baterija, pa 480 litrov, kar je približno toliko kot v sedanjem kadjarju.

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest

Megane conquest sicer nastopa v kadjarjevem segmentu, vendar, ko sedete za volanski obroč in  speljete, hitro spoznate, da gre za novejši avtomobil. V notranjosti imate predvsem občutek, da sedite v povečanem capturju, kar niti ni tako nenavadno, saj je koncept upravljanja povsem enak (oziroma enak kot v hibridnem cliu, saj gre za samopolnilni hibrid). Seveda pa vam je takoj tudi povsem jasno, da je megane conquest veliko večji in veliko bolj prostoren avtomobil.

Avto Vozili smo capturja s pogonom, ki nadomešča dizle

Tudi samo delovanje hibridnega sklopa, čeprav gre za močnejšo različico, je na prvi pogled precej podobno kot v cliu. Hitro namreč dobite občutek, da  pogonski sklop daje prednost elektriki in ker je bilo te v bateriji dovolj, sem se skozi središče Mirne Peči, kjer je bila predstavitev, lahko popeljal povsem električno. A za bolj natančen vtis bo treba kaj več od dobre pol ure vožnje. Na predstavitvi so sicer poudarili napoved, da lahko megane conquest v mestnem okolju kar 80 odstotkov poti opravi električno.

 Tudi R.S. line

Ni treba posebej izpostavljati, da se lahko megane conquest pohvali tudi z vsem, kar Renault trenutno ponuja na področju infozabavne tehnike in varnosti, za katero je megane conquest prejel tudi pet zvezdic na preskusnih trčenjih Euroncap. Kot četrti Renaultov model bo na voljo tudi s športno navdahnjenim paketom opreme R.S. line z dodatki, ki si jih lahko ogledate na priloženih fotografijah, saj je biol tako opremljen tudi predstavitveni primerek.

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest

Kot rečeno, bo megane conquest na voljo s tremi pogonskimi možnostmi. Najšibkejši bo 1,3-litrski turbobencinski motor z močjo 140 'konjev' in v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, s katerim bo opremljen tudi močnejši 160-'konjski' turbobencinski motor, ki bo sicer na voljo zgolj z opremo R.S. line. Oba bosta opremljena tudi z 12-voltnim blagim hibridom, ki jima bo dodal 20 njutonmetrov navora.

Avto Zato danes v nesrečah umre manj ljudi

Bolj zanimiv bo gotovo hibridni megane conquest, ki bo razpolagal z močjo 145 'konjev' in naj bi v primerjavi z ekvivalentnimi bencinskimi motorji lastniku prihranil do 40 odstotkov stroška za gorivo. In cena: za najcenejši megane conquest TCe 140 EDC bo treba odšteti vsaj 23.190 evrov, najdražji megane conquest 145 E-tech R.S. line pa bo stal vsaj 29.390 evrov.

Foto: MatijaJanežič renault megane conquest

Renault Renault najavil pomembne spremembe pri dostavnikih

 

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.