Leboine pravi, da so si želeli, da bi študija renaulta 5 pri opazovalcih vzbujala nasmehe in jim obujala prijetne spomine, prizadevali pa so si tudi, da bi z njo ustvarili most med preteklostjo in sedanjostjo znamke.
Prvi korak pri oblikovanju renaulta 5 prototype je bil pogled v preteklost, zbiranje arhivskega materiala ter njegovo analiziranje ter razumevanje in dekonstruiranje originalnega renaulta 5, da bi razumeli, za kaj je pri njem šlo. Dostop do originalnih skic oblikovalca starodobnega renaulta 5 Michela Boueja ter originalnih fotografij, revij in brošur jim je tudi omogočil, da so original preštudirali z vsem možnih kotov, sami avtomobili, ki jih ima v svoji zbirki oddelek Renault Classic, pa so jim pomagali razumeti bolj podrobne elemente, kakršni so denimo znameniti žarometi.
Izročilo v kombinaciji s sodobnostjo
Ta spoznanja so potem uporabili za izdelavo prvih skic, za katere Leboine pravi, da so zajele osnovne elemente, ki so jih morali poustvariti, da so lahko posneli nagajiv videz originalnega renaulta 5. Šele potem so določili proporce in osnovne oblike študije ter razdaljo med žarometoma, da so dosegli značaj renaulta 5 iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja.
Po analizi grafičnih lastnosti in določitvi proporc študije do oblikovalci tudi spremenili oblike študije glede na original. Pri oblikovanju renaulta 5 prototype so namreč poleg originalnega renaulta 5 izhajali tudi iz načel aeronavtike, arhitekture, produktnega dizajna in elektronike. Leboine pravi, da so tako dosegli, da renault 5 prototype ni le suženjsko posnemanje preteklosti, ampak vozilo z elementi prihodnosti.
Futuristični element
Kot rezultat takšnega razvoja so žarometi prototipa denimo postali zares tehnološki futuristični element. Kje so nekoč na originalu bile naknadno vgrajene meglenke, so danes denimo edinstvene dnevne luči, ki so popolnoma integrirane v odbijač.
Ostal je še zadnji, a ključni element v oblikovanju študije,odziv občinstva., ki oblikovalcem pove, če so bili pri delu uspešni. Leboine pravi, da šele odziv ljudi določi, če jim je uspelo zadeti žebljico na glavico in obuditi renault 5 ali pa je bilo vse skupaj polomija. Odziv javnosti na študijo je na koncu presegel njihova pričakovanja, doda.