Nekoliko na tiho so pri Renaultu začeli z veliko spremembo svojega logotipa. S tem so se pridružili zdaj že dolgemu seznamu znamk, ki so svoje logotipe spremenile v zadnjem letu.
Medtem ko večina drugih znamk to naredi z veliko pompa, so pri Renaultu izbrali precej bolj umirjen in postopen prehod. Nov logotip bo pravzaprav identičen tistemu, ki so ga januarja namestili na svoj zelo odmevni koncept renault 5 EV, s katerim so napovedali povratek slovite "petke".
Logotip se s preprostejšo, zdaj plosko obliko prepleta dveh diamantov na nek način vrača v preteklost, ko so med letoma 1972 in 1992 na avtomobile nameščali romb iz štirih brazd.
A po drugi strani se zdi nova oznaka s svojo preprosto in hkrati zelo povedno vsebino idealna za izzive prihodnosti, v katere je lani ugriznilo novo vodstvo velikana pod poveljstvom Luca de Mea. Tudi večina ostalih znamk je v novi generaciji logotipov opustila 3D dizajn in začela zagovarjati bolj čiste in ozke linije.
Pri slovenskem predstavništvu Renaulta so potrdili, da prihaja nov logotip in napovedali njegovo postopno uvajanje, najprej v svoje marketinške vsebine, nato pa se bo začel pojavljati tudi na vseh prihodnjih modelih znamke in na prodajno-servisne centre.
Renault redko spreminja svoj logotip, aktualnega so začeli uporabljati že leta 1992, pred tem pa so 20 let uporabljali dizajn, ki se ga dobro spominjamo iz modelov renault 4 in renault 5. Diamant v logotipu se je sicer pojavil že leta 1925.
Uradno konec finančne poroke z Mercedesom
Prelom s preteklostjo je Renault naredil še na enem področju - sporočili so, da so prodali svoj celotni delež, ki so ga imeli v podjetju Daimler AG. Šlo je za več kot 16 milijonov delnic oziroma 1,54-odstotni delež v Daimlerju, ki je bil plod tesnega sodelovanja med velikanoma iz časov avtomobilskih vladarjev Carlosa Ghosna in Dieterja Zetscheja.
Enkrat Renault,nikdar več Renault.Hvala.Je pa res in starejši se bodo strinjali,da je bil Renault v 70ih in malo v 80ih res dober avto.
Naj raje izboljšajo izdelavoi, kot pa da se že desetletja ukvarjajo z izmisljanjem imen in logotipov.
Karkoli naredijo spominja na luknjo.