Britanci za novo generacijo evoqua pravijo, da je doma v mestu in gorah, kar so podkrepili tudi s prvi kompleti fotografij, na katerih se športni terenec znajde tao v globoki vodi, na mestnih ulicah, kot na težje prevoznih površinah.
Evoqu za britansko znamko pomeni uspeh, saj so globalno prodali več kot 775.000 vozil, zato novinec stopa v precej velike škornje predhodnika. Novi evoque tudi zato predstavlja sofisticirano evolucijo svoje prvotne izvedbe, kar pomeni, da so vanj umestili dediščino, združeno z najsodobnejšo tehnologijo znamke.
Zunanji videz so približali modelu velar, ki je prestižni večji športni terenec, s katerim so želeli nekoliko bolj kot s svojimi robustneži popihati tudi na dušo žensk. Prav evoque je bil med osmimi leti premijski kompaktni športni terenec, ki so ga za svojega izbrale številne voznice, zato bo verjetno z novimi oblinami tako tudi pri novi generaciji. Zanj je značilna kupe silhuete, poznana po svoji hitro padajoči strehi in visokem bočnem profilu, ki označuje družino Range Rover.
Poudarili so izdatne odprtine blatnikov pod katerimi so kar 21-palčna kolesa. Ponoči cesto razsvetljujejo zelo tanki pametni Matrix LED žarometi z bolj dovršeno grafiko osvetlitve prednjih in zadnjih žarometov. Estetsko plat avtomobila na višjo raven povzdignejo vgreznjeni ročaji vrat. Opcijski R-Design dodatki in poudarki v bakrenem odtenku ga naredijo še bolj unikatnega.
Znotraj prevladujejo prečiščene površine in preproste linije z minimalistično oblikovano digitalno potniško kabino. Na pogled izstopata dvojni zaslon na dotik Touch Pro Duo z novo in hitrejšo programsko opremo, potnika spredaj sedita na 20-smerno pomičnih sedežih.
Z 20 mm daljšo medosno razdaljo so največ pridobili potniki zadaj, kjer je več prostora za kolena in več odlagalnih površin - v večji predal za rokavice in osrednji predal lahko sedaj pospravite tablice, torbice in steklenice. Prtljažnik je večji za 10 odstotkov (591 litrov) in precej širši. S sklopitvijo prilagodljivih 40:20:40 sedežev v drugi vrsti ga je možno povečati na 1.383 litrov.
Nova arhitektura je bila razvita za elektrifikacijo in za podoporo 48-voltnemu hibridu, ki bo na voljo ob predstavitvi in dodatnemu priključnemu hibridu, ki sledi čez približno 12 mesecev. Gre za prvi Land Roverjev hibridni pogon, ki deluje z izkoriščanjem viška med zmanjševanjem hitrosti sicer izgubljene energije. S pomočjo jermensko gnanega in v motor vgrajenega zaganjalnega generatorja se pridobljena energija shranjuje v baterijo v dnu vozila. Pri hitrosti pod 17 km/h (11 mph) med zaviranjem z zavorno stopalko motor ugasne, med pospeševanjem pa se shranjena energija porabi kot podpora in motorju pomaga varčevati z gorivom.
Kot pomoč vrsti štirivaljnih Ingenium bencinskim in dizelskim motorjem, hibrid zniža količino emisij CO2 na 149 g/km in porabo zadrži na 5.7 l/100km (nova WLTP meritev). Še učinkovitejši priključni hibridno električni (PHEV) model s trivaljnim bencinski Ingenium motorjem bo na voljo prihodnje leto.
Novi evoque se ponaša z drugo generacijo Active Driveline with Driveline Disconnect pogona na vsa kolesa za večjo učinkovitost in Adaptive Dynamics za boljšo uravnoteženost udobja in agilnosti. Tehnologija Terrain Response 2, ki so jo prvič predstavili v velikem Range Roverju, samodejno prepozna vozno površino in ji prilagodi nastavitve ter sedaj omogoča vožnjo v do 600 mm globoki vodi (prej do 500 mm).
Pri avtomobilski znamki poudarjajo še prvo ‘pametno vzvratno ogledalo’ v svojem razredu, ki se spremeni v HD-video zaslon, s čimer je tudi evoque vstopil v digitalno dobo. Če potniki ali večji predmeti onemogočajo preglednost nazaj, lahko voznik s premikom stikala pod ogledalom preprosto preklopi na pogled kamere visoke ločljivosti na zgornjem delu vozila in prikaže razmere za njim. Zaslon zagotavlja širše (50-stopinjsko) vidno polje in boljšo vidljivost pri šibki svetlobi.
Novi evoque ponuja tudi tehnologijo Ground View, ki 180° sliko dogajanja neposredno pred vozilom predvaja na osrednjem zaslonu na dotik in doseže učinek ‘odstranjenega’ pokrova motorja. Gre za pripomoček pri parkiranju v tesne prostore, med izogibanjem visokim robovom mestnega pločnika ali vožnjo po zahtevnem terenu ter predstavlja realizacijo koncepta nevidnega pokrova motorja Transparent Bonnet iz leta 2014.
Evoque je tudi prvi Land Rover s funkcijo Smart Settings, ki se s pomočjo algoritmov umetne inteligence uči voznikovih nastavitev in deluje kot njegov asistent. Poleg nastavitev sedeža, glasbe in klimatizacije, lahko za vrhunsko udobje upravlja tudi masažno funkcijo in nastavitev volanskega droga.
Pravi avto za LJ egoiste, kateri niti pod razno ne zapeljejo na makadam, da se nebi slućajno umazali.