Po preobratu v Slovenijo končno prispel napredni SUV

Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Saša Despot Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV
Ko je že kazalo, da se bo Mitsubishi poslovil z evropskega trga, je lani prišlo do preobrata v strategiji, te dni pa je na slovenske ceste zapeljal pomemben japonski produkt, ki je zelo drugačen, kot smo ga poznali do zdaj.
Oglej si celoten članek

Govorimo o Mitsubishiju eclipse crossu, ki smo ga spoznali pred dobrimi tremi leti. Na kupce cilja z modno obliko kupejevskega SUV-ja, ki pa je po novem na voljo zgolj kot priključni hibrid. To se pozna tudi na vstopni ceni, ki sega malo pod 34 tisočakov. 
Ne preseneča, da je eclipse cross v Evropi na voljo zgolj kot PHEV.  Mitsubishi ima s priključnimi hibridi v Evropi veliko izkušenj in uspeha, zato pri novincu stavijo na drugo generacijo priključno hibridnega pogonskega sklopa, ki je ustvarjen za evropske emisijske standarde.

Foto: Saša Despot Misubisui Eclipse Cross

Test Priključno-hibridni terenec in štirikolesni pogon

Navdih črpa iz uspešnega PHEV outlanderja, ki je v svoji osemletni karieri po zaslugi 264.610 registracij postal najbolje prodajan priključni hibrid na svetu doslej. Enako velja za Evropo, kjer so prodali 181.803 enot. Zato je bilo le vprašanje časa, kdaj bo enako "zelen" postal tudi eclipse cross.

Foto: Saša Despot Misubisui Eclipse Cross

Zadek povsem spremenjen

Opazno drugačen je že na zunaj. Je konkretno večji, za kar 14 centimetrov, kar je predvsem posledica podaljšanega zadnjega previsa. Ima tudi popolno nove luči. Zgornji del maske poimenovane "Dynamic Schield" je obložen le z ozkimi dnevnimi diodami, glavni žarometi pa so se premaknili v odbijač. Zadaj je skupaj z deljenim zadnjim steklom izginila osvetljena palica. Nova razporeditev je bolj konvencionalna, predvsem pa prinaša bistveno boljši pogled nazaj.

Foto: Saša Despot Misubisui Eclipse Cross

Pri Mitsubishiju pravijo, da so povečali trdnost karoserije, predvsem na račun ojačitev podvozja in več izolacije, ki zmanjšuje hrup ali tresljaje v kabini. Eclipse croos PHEV ima nov infotainment sistem z 8-palčnim samostoječim zaslonom na dotik, ki je vozniku na dosegu roke. Poslovila se je nadzorna sledilna ploščica v osrednjem tunelu, kjer je zdaj prostora za shranjevanje. Dobra novica je, da je ohranil ločeno klimatsko napravo, snovalci vozila pa so na zaslon dodali par analognih krmilnikov.

Foto: Saša Despot Misubisui Eclipse Cross

MOJSTER PREOBRAZBE Mali velikan za manj kot devet tisočakov

Novi so tudi vzglavniki na zadnjih sedežih. Največja prednost prenove pa je večji prtljažni prostor. Prenova zadnjega dela je prinesla podaljšanje dna prtljažnika za osem centimetrov, tako, da lahko vanj naložite od 359 do 1.108 litrov prtljage.

Foto: Saša Despot Misubisui Eclipse Cross

Več možnosti delovanja pogona

Tehnologija pod pokrovom motorja je popolnoma nova. Štirivaljnik 1.5 Turbo MiVEC je v Evropi zamenjal izključno priključno-hibridni sistem, eden najnaprednejših doslej. Mitsubishi uporablja arhitekturo, ki je zelo blizu električnim avtomobilom. Eclipse cross večinoma poganja par elektromotorjev - sprednji z močjo 60 kW in zadnji z močjo 70 kW. Napajajo jih talne baterije s kapaciteto 13,8 kWh, kar pomeni možnost vožnje brez emisij do razdalje 57 kilometrov. Vse skupaj dopolnjuje Atkinsonov 4-valjni bencinski motor 2.4 MiVEC z močjo 72 kW, ki poganja generator z močjo 80 kW.

Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV

Motor z notranjim zgorevanjem je povezan s kolesi na sprednji osi, a moč prek enostopenjskega menjalnika dodaja pri večjih hitrostih. Sicer pa ima eclipse cross raje izključno električni ali hibridni pogon.

Kompleksni sistem, ki ima prednost v popolni neodvisnosti treh motorjev in generatorja, zagotavlja sistemsko moč 138 kW in pogon na obeh oseh z izjemno širokim razponom nadzora pogonskega navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 10,9 sekunde, v povprečju pa ustvari le 49 gramov CO2 na kilometer. Vlečna moč ostaja 1.500 kilogramov.

Foto: Saša Despot Misubisui Eclipse Cross

Nova generacija To je novi outlander, ki ga v Evropi ne bodo več prodajali

Voznik lahko izbira med različnimi načini vožnje EV, save - za varčevanje z energijo baterije za čas, ko jo voznik želi uporabiti, charge - za polnjenje baterij z bencinskim motorjem in hybrid mode, ki uporablja vzporedni in serijski način za najučinkovitejše sodelovanje med vsemi tremi motorji.

Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV

Tudi hitro polnjenje

V primerjavi z outlanderjem PHEV je eclipse cross doživel še številne druge izboljšave, na primer izboljšano termično upravljanje baterije, izboljšanje delovanja rekuperacije, pri čemer je možno nastaviti na do pet nivojev! Baterija uporablja priključek za polnjenje Chademo. S priklopom na običajno vtičnico je baterija polna v okoli sedmih urah, eclipse cross pa podpira tudi hitro polnjenje, kar je redkost hibridov. Baterijo lahko napolnite do 80 % zmogljivosti v samo 25 minutah. Pri MItsubishiju se v primeru novinca niso odrekli niti svojemu terenskemu znanju. Voznik lahko izbira med štirimi načini sistema S-AWC (Super-All Wheel Control). Od režima za asfaltirane površine, vožnjo po makadamu, po spolzki oziroma zasneženi podlagi.

Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV

Velika verjetnost! Bo Mitsubishi izdeloval avte v Novem mestu?

Na novo so nastavili tudi vzmeti in blažilnike. Po novem ima za tri centimetre nižje težišče. Dodali so nove pnevmatike z zmanjšanim kotalnim uporom, izboljšali so vodljivost vozila. Velika prednost priključnega hibrida je možnost napajanja električnih naprav (220 V - 240 V) z močjo do 6 kW. 

Foto: Mitsubishi Mitsubishi eclipse cross PHEV

Cene pri nas se začnejo pri 33.900 evrih.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.