Mitsubishi outlander zadnje generacije je bil prava prodajna na evropskih trgih. Res je sicer, da gre zasluga predvsem njegovi PHEV različici, ki je po vsej zahodni Evropi cvetela na račun državnih subvencij.
Novi, četrti rod outlanderja je izdelan na osnovi koncepta Engleberg Tourer iz leta 2019 in lahko ugotovimo, da mu je ostal kar zvest po podobi.
Vsem ljubiteljem znamke se bo po njem gotovo kolcalo, saj je tako tehnično kot optično velikanski korak naprej. "Zaščitni ščit", kot pravijo Japonci obrazom svojih modelov, je doživel evalvacijo, ki izraža moč in naprednost. Postavljen je na 20-palčna kolesa, tudi zadek je precej vpadljivejši.
Avto je narejen na povsem novi platformi. Poganjal ga bo 2,5-litrski bencinski motor, za doplačilo bo dobil zmogljivi štirikolesni pogon (oznaka 4WD), ki bo elektronsko nadziran in bo omogočal različne stopnje delovanja glede na podlago.
Potniška kabina je bila izboljšana v vseh pogledih v smeri udobja in dodatnih družinskih funkcionalnosti. Seveda je bil narejen napredek tudi pri asistenčnih sistemih, zaslonih ... Avto ima sicer sedem sedežev, sedeži v drugi vrsti pa so drsno pomični in imajo nastavljiv naslon.
V Evropi novega outlanderja ne bodo prodajali, saj se bo Mitsubishi v skladu z novo strategijo alianse Renault Nissan Mitsubishi osredotočil bolj na ameriški in azijski trg.
ali kako je renault izlocil konkurenco iz evropskega trga. super avto, ki ga bomo morali sami uvazati.