Novi šef o tem, ali se bodo Škode močno pocenile

Oglej si celoten članek

Jeseni leta 2019 so se pojavile glasne govorice, da bo koncern Volkswagen jasno ločil svoje znamke (VW, Seat, Škoda in Audi). Prav češki proizvajalec vozil bi utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Z vozili nižjega cenovnega razreda bi napadli vzhodnoevropske trge in trge, kjer je kupna moč potrošnikov manjša.

Ž24 na premieri Takšna je nova škoda octavia in vse to ima!

Foto: Škoda Škoda logo

Vendar pa je Schäfer jasno povedal, da Škoda ne sme postati sinonim za poceni avtomobile. Tako je pomiril Škodine trgovce, ki so skočili v zrak ob pripombah izvršnega direktorja VW Herberta Diessa. Slednji je želi zmanjšati "modelsko prekrivanje" med znamkami in na ta način povečati dobičkonosnost. Oktobra lani so nemški mediji pisali, da želi VW ohraniti svoj položaj in bo ponujal avtomobile za najširše množice, Seat bi postal konkurenca znamkam, kot je Alfa Romeo, Škoda pa bi konkurirala tam, kjer si največji tržni kolač odreže Dacia. Pri Automotive News Europe so kot glavna konkurenta navedli še Kio in Hyundaia, ki sta močna na nekaterih evropskih trgih.

Škoda Škoda razkrila športno octavio z 1,4-litrskim motorjem in kablom!

Foto: Škoda Škoda citigo i EV

Češka hčerinska družba Volkswagna Škoda se ne želi osredotočiti zgolj na nizkocenovni segment. "Ne bomo nova Dacia," je v intervjuju, objavljenem v petek za praški časopis "Hospodarske noviny", dejal Schäfer. Romunska podružnica Renaulta Dacia je sicer znana po cenovno zelo dostopnih vozilih, hkrati pa se vozila dobro prodajajo tudi na zahodnih evropskih trgih.

Skavtinja Škoda scout prvič tudi le z dvema kolesoma

Schäfer se je kljub temu zavzel, da bi Škoda še naprej proizvajala svoj mali mestni avtomobil fabia, tudi v karavanski različici. Kot je povedal, da Škoda "ni dovolj agresivna" na količinskem trgu v konkurenci s Korejci ali Francozi.

škoda enyaq iV, električni avto

Avto Škoda slavia je drzen kabriolet

Schäfer bil pred nastopom nove, pomembne funkcije, generalni direktor Volkswagna v Južni Afriki. V Škodo je prestopil pred mesecem dni. Blagovna znamka s sedežem v Mladi Boleslav, ki v skupini VW velja za vir dobička, je sicer pred dnevi prvič predstavila povsem novo električno vozilo enyaq iV, s katerim odpira novo poglavje v svoji bogati zgodovini. Električni avtomobil ima, odvisno od različice, doseg do 510 kilometrov. Serijska proizvodnja naj bi se začela konec leta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 20:26 6. September 2020.

    češki proizvajalec vozil bi utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Kdaj pa je bila škoda dober avto oz je bila v …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.