Aion je premijska električna znamka kitajskega avtomobilskega velikana GAC. Znotraj koncerna je tudi najuspešnejši na domačem trgu. Znaka Aion raste zelo hitro. Trenutno imajo v ponudbi šest modelov, vključno z luksuznimi SUV-ji ali super-aerodinamičnim hyper GT liftback z dosegom skoraj 1000 kilometrov.
Novinec v dolžino meri 4,27 metra, v širino 1,85 metra in v višino 1,575 metra. Njegova razmerja in oblika zelo spominjajo na VW ID.3. Aerodinamiko izboljšujejo poglobljene vratne kljuke, strešni spojler in aerodinamično optimizirana platišča, ki merijo od 16- do 19-palcev. Oblikovalske posebnosti so ovalne LED luči in črni stebrički, ki ustvarjajo učinek lebdeče strehe, domiselno oblikovane so tudi zadnje luči v obliki črke C.
Na Kitajskem 13.000 evrov
V notranjosti sta dva zaslona in indukcijska polnilnika. Zanimiva podrobnost je podatek potovalnega računalnika, ki kaže doseg 600 kilometrov. Za to mora poskrbeti baterija LFP, vgrajena v tla. Tehnične karakteristike o bateriji niso znane. Aion UT poganja sinhroni elektromotor z močjo 100 kW.
Njegova največja hitrost je omejena na 150 km/h. V tem pogledu še zdaleč ne dohaja VW ID.3. Vendar bi mu ob prvem pogledu na cenik hitro oprostili. Kitajski kupci bodo zanj odšteli manj kot 100.000 juanov, kar je okoli 13.000 evrov. Cene za VW ID.3 na lokalnem trgu se začnejo pri 17.000 evrih. Tudi to je umetno znižana cena, saj v Evropi stane najmanj 32.990 evrov.
Na Kitajskem bo aion UT tekmoval predvsem z geely geome xingyuan in BYD dolphin. Avto bo na prodaj prihodnje leto. Premierno je bil predstavljen 15. novembra na avtomobilskem salonu v Guangzhouu.
dezurni@styria-media.si
že samo podatke da je ID.3 na kitajskem 17k€ vse pove o VW. to da avto lahko tja dostavijo za …
Sem izklopil AD Blocing,za pet minut,pa se te vaše strani sploh ne da gledat,reklame prletijo kar čez celo stran,obup.Saj zastopim,da …
Bla bla bla