Sem izklopil AD Blocing,za pet minut,pa se te vaše strani sploh ne da gledat,reklame prletijo kar čez celo stran,obup.Saj zastopim,da bi radi fajn živeli na naš račun,ampak reklame se daje ob straneh,ne pa jih ne moreš sproti izklopiti
Ste pozabili napisati... "ki pa bo za nas smrtnike ŠE VEDNO predrag, kajti carine se VISOOOOKEEEEE, in bo vrednost takega avtomobila vredna 26k€," Anede?
tomaž preberi si članek še enkrat, ID.3 je na kitajskem 17000€ v EU 32000€. zdej pa malo razloži meni, ki sem neuk, kakšne carine ima EU za europske izdelke da je tako drag v EU. torej mi glupi slovenci in… ...prikaži več ostali europejčki plačujemo VW da lahko se šopiri na kitajskem trgu. sicer bi bila druga varianta, da je ID.3 res dejansko vreden samo piškavih 17k€ ostalo pa mi preplačamo za EU politike v bruslju in nenastine kapitaliste.
Vse pove novinar v stavku : '' Cene za VW ID.3 na lokalnem trgu se začnejo pri 17.000 evrih. Tudi to je umetno znižana cena, saj v Evropi stane najmanj 32.990 evrov.'' Lahko dodamo, da je to cena z normalnim… ...prikaži več dobičkom in ne z ekstra profitom, ki je cilj vlagateljev v EV. V EU lupijo rajo z visoko ceno in pa subvencijo. Vsak, ki porablja energente za nujno eksistenco kupuje v ceno instalirano EV, neke ''zelene'' prehode, itd. In po drugi strani taisti lastniki delnic proizvajalcev EV z avioni.....
V prestolnici kjer živim lahko vidim veliko ID.jev. Če zdaj VW joka, so si sami krivi, njihova cenovna politika in računanje koliko več ljudi bo toliko plačalo se jim je pač sesula.
že samo podatke da je ID.3 na kitajskem 17k€ vse pove o VW. to da avto lahko tja dostavijo za tako ceno , potem pa lupijo domače prebivalstvo je lahko razlog za bojkot VW. res ne vem s kakšno idejo… ...prikaži več to počnejo. to ja nekako tako kot bi z cedilom izmetal vodo iz čolna. bi razumel da tja prodajajo majbache pod ceno, ampak to da tja dajejo najmanjši avto svoje flote je pa milo rečeno podlo in bedno. kdor koli še kupi VW pa bi po po je moral še plačat enkrat ceno državi, zaadi norosti na danski način
Pa ne, da misliš, da se gredo tovrstno prodajno politiko na kitajskem trgu le pri VW, če se omejimo le na evropske proizvajalce!? Jasno je, da ima pri končni ceni avtomobila pomembno postavko strošek delovne sile in dejstvo je, da… ...prikaži več se je ta v zadnjih 10 letih daleč največ, za cca. 45%, zvišal prav v Nemčiji, ki je merilo tudi pri cenovni avtomobilski politiki... Dejstvo tudi je, da koncern VW omenjeni ID.3, kot vrsto ostalih modelov za kitajski trg, proizvaja v tamkajšnjih tovarnah, ne v Evropi.
Take zgodbe poznamo. Tudi mi smo plačevali dvojno ceno za jugota, medtem, ko so boljše yogote (če je bilo to sploh možno) za polovično ceno prodajali (nekaj mesecev, ko se je posel stoletja zaključil predčasno) Američanom .
Čas bi bil, da tudi Nemci začnejo razumevati, da trend nabijanja cen nekih povprečnih avtomobilov ne bo dolgo trajal. Prav tako tudi ne višanje enormnih plač ter delitve dobičkov upravam. Vsaka taka zgodba se prej ali slej konča.
Sem izklopil AD Blocing,za pet minut,pa se te vaše strani sploh ne da gledat,reklame prletijo kar čez celo stran,obup.Saj zastopim,da bi radi fajn živeli na naš račun,ampak reklame se daje ob straneh,ne pa jih ne moreš sproti izklopiti
Brave ima rešitev za vaše težave.
FF in kak addon. Še ugotovi ne, da so reklame ad acta ;-)
Ste pozabili napisati... "ki pa bo za nas smrtnike ŠE VEDNO predrag, kajti carine se VISOOOOKEEEEE, in bo vrednost takega avtomobila vredna 26k€," Anede?
tomaž preberi si članek še enkrat, ID.3 je na kitajskem 17000€ v EU 32000€. zdej pa malo razloži meni, ki sem neuk, kakšne carine ima EU za europske izdelke da je tako drag v EU. torej mi glupi slovenci in… ...prikaži več ostali europejčki plačujemo VW da lahko se šopiri na kitajskem trgu. sicer bi bila druga varianta, da je ID.3 res dejansko vreden samo piškavih 17k€ ostalo pa mi preplačamo za EU politike v bruslju in nenastine kapitaliste.
Vse pove novinar v stavku : '' Cene za VW ID.3 na lokalnem trgu se začnejo pri 17.000 evrih. Tudi to je umetno znižana cena, saj v Evropi stane najmanj 32.990 evrov.'' Lahko dodamo, da je to cena z normalnim… ...prikaži več dobičkom in ne z ekstra profitom, ki je cilj vlagateljev v EV. V EU lupijo rajo z visoko ceno in pa subvencijo. Vsak, ki porablja energente za nujno eksistenco kupuje v ceno instalirano EV, neke ''zelene'' prehode, itd. In po drugi strani taisti lastniki delnic proizvajalcev EV z avioni.....
V prestolnici kjer živim lahko vidim veliko ID.jev. Če zdaj VW joka, so si sami krivi, njihova cenovna politika in računanje koliko več ljudi bo toliko plačalo se jim je pač sesula.
Ni čudno, da Fukwagen propada, če Kitajcem cenka jajca za pol cene!
Folcvagina! ;)
Bla bla bla
že samo podatke da je ID.3 na kitajskem 17k€ vse pove o VW. to da avto lahko tja dostavijo za tako ceno , potem pa lupijo domače prebivalstvo je lahko razlog za bojkot VW. res ne vem s kakšno idejo… ...prikaži več to počnejo. to ja nekako tako kot bi z cedilom izmetal vodo iz čolna. bi razumel da tja prodajajo majbache pod ceno, ampak to da tja dajejo najmanjši avto svoje flote je pa milo rečeno podlo in bedno. kdor koli še kupi VW pa bi po po je moral še plačat enkrat ceno državi, zaadi norosti na danski način
Pa ne, da misliš, da se gredo tovrstno prodajno politiko na kitajskem trgu le pri VW, če se omejimo le na evropske proizvajalce!? Jasno je, da ima pri končni ceni avtomobila pomembno postavko strošek delovne sile in dejstvo je, da… ...prikaži več se je ta v zadnjih 10 letih daleč največ, za cca. 45%, zvišal prav v Nemčiji, ki je merilo tudi pri cenovni avtomobilski politiki... Dejstvo tudi je, da koncern VW omenjeni ID.3, kot vrsto ostalih modelov za kitajski trg, proizvaja v tamkajšnjih tovarnah, ne v Evropi.
Jaz ga ignoriram že 42 let. Sem vozil službena dva. Vsega skupaj manj od 1000km vendar dovolj, da sem ga dal na črno listo! Das jajca!
Take zgodbe poznamo. Tudi mi smo plačevali dvojno ceno za jugota, medtem, ko so boljše yogote (če je bilo to sploh možno) za polovično ceno prodajali (nekaj mesecev, ko se je posel stoletja zaključil predčasno) Američanom .
Čas bi bil, da tudi Nemci začnejo razumevati, da trend nabijanja cen nekih povprečnih avtomobilov ne bo dolgo trajal. Prav tako tudi ne višanje enormnih plač ter delitve dobičkov upravam. Vsaka taka zgodba se prej ali slej konča.
Tudi volvo je delal električne avte,pa so takoj prenehali in zdaj delajo samo še dizle in bencinarje
Ma nemoj!